Marketing Week - Στην Cambo η Social Media επικοινωνία της Ελαστικά Michelin

Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ανάθεση μετά από spec

Στην Cambo η Social Media επικοινωνία της Ελαστικά Michelin

16 Φεβρουαρίου 2017 | 16:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Αυτοκινητοβιομηχανία

Στο portfolio της Cambo προστέθηκαν τα social media της Ελαστικά Michelin μετά από spec.

Η Michelin είναι βασικός παίκτης στον κλάδο των ελαστικών και στις υπηρεσίες κινητικότητας και η Ελαστικά Michelin έχει συνεχή παρουσία στην Ελλάδα από το 1957. Η συνεργασία της με την Cambo αποτελεί ορόσημο, καθώς είναι η πρώτη φορά που η Ελαστικά Michelin έχει παρουσία στα social media στην Ελλάδα. Στόχος της συνεργασίας είναι να εδραιωθεί η παρουσία της Ελαστικά Michelin στο social και digital περιβάλλον, με engaging περιεχόμενο και πρωτοποριακές online και offline ενέργειες.

Marketing Week Online( 16 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778