Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν μια ενοποιημένη αγοραστική εμπειρία, με μια ομαλή και χωρίς εμπόδια σύνδεση του offline και του online περιβάλλοντος και παράλληλα ξοδεύουν αρκετό χρόνο αναζήτησης μέσω του κινητού τους. Τα αγοραστικά «ταξίδια» των καταναλωτών περιλαμβάνουν τουλάχιστον μια συσκευή κινητού, ενώ παράλληλα:
– Όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιθυμούν να πραγματοποιήσουν και να ολοκληρώσουν μια αγορά μέσα από το κινητό τους, βασικά γιατί μπορούν να το κάνουν ανεξαρτήτως τοποθεσίας και ώρας.
– Το κινητό είναι η μοναδική συσκευή που συνδέει τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο.
– Όταν ο χρήστης έχει στο κινητό του εφαρμογή ενός brand, η σχέση με αυτή τη μάρκα είναι πολύ πιο δυνατή, καθώς επιλέγει να την έχει στην πιο προσωπική του συσκευή.

Με το κινητό στο κέντρο του omni-channel, οι marketers μπορούν να συλλέξουν εύκολα πληθώρα από real-time δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, τη συμπεριφορά τους, την τοποθεσία τους και να χτίσουν έτσι μια ισχυρή και προσωποποιημένη επικοινωνία με τους καταναλωτές. Ο σχεδιασμός μιας ενιαίας διαδρομής και αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε όλα τα παρακάτω points of interaction και ο σωστός συνδυασμός όλων αυτών των δεδομένων, οδηγεί στο να προσφέρουμε στους πελάτες μια ενισχυμένη και διαφοροποιημένη εμπειρία:
– Τη συμπεριφορά τους μέσα στη mobile εφαρμογή.
– Την αλληλεπίδρασή τους με το website.
– Τα δεδομένα από τρίτα συμβαλλόμενα μέρη.
– Τα δεδομένα από την δραστηριότητα τους μέσα στο κατάστημα, μέσα από τη χρήση όλων των εργαλείων του proximity marketing.
– Τα δεδομένα από τις πληρωμές μέσω POS – σύνδεση της διαδικασίας πληρωμής με την mobile εφαρμογή.

Σκεφτείτε το παρακάτω σενάριο: Ο πελάτης μας περνάει μπροστά από το κατάστημά μας. Εμείς γνωρίζουμε ήδη ότι έχει ψάξει από το σπίτι του μέσα από την ιστοσελίδα μας για το αγαπημένο του προϊόν. Μέσα από μια beacon συσκευή, τοποθετημένη στην είσοδο του καταστήματος μας, ο χρήστης ενημερώνεται, μέσω push notification στο κινητό του, για μια μοναδική προσφορά στο αγαπημένο του προϊόν. Ο χρήστης μπαίνει στο κατάστημα και μετά την πληρωμή στο ταμείο  λαμβάνει αυτόματα και ένα εκπτωτικό mobile κουπόνι για την επόμενή του αγορά. Είναι τόσο απλό αλλά τόσο αποτελεσματικό.