Το activation «έτρεξε» 14 Ιανουαρίου με 31 Μαρτίου

Συγκεκριμένα, η ομάδα κρούσης κατά του κρυολογήματος της Lanes προσπάθησε να ανιχνεύσει στο Twitter τον «βήχα» ανυποψίαστων χρηστών και να τους ευχηθεί #perastika στέλνοντας τους ένα kit με βιταμίνες Lanes. Επιπλέον, η Lanes έδωσε τη δυνατότητα σε χρήστες που ταλαιπωρούνταν από κρυολόγημα και δεν τους είχε εντοπίσει η ίδια, να «μοιραστούν» μαζί της συναχωμένα tweets και να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό με δώρο ένα kit βιταμινών C και Echinacea. Η ενέργεια ξεκίνησε στις 14 Ιανουαρίου και ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, έχοντας προσφέρει τα #perastika της σε 100 χρήστες.