Θα αφορά στις εταιρείες Travelplanet24, Tripsta και airtickets

Πιο συγκεκριμένα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας της RTB House, θα αναλύονται οι συμπεριφορές των χρηστών που αναζητούν αεροπορικά εισιτήρια και
θα τους παρουσιάζεται εξατομικευμένη διαφήμιση στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση των κρατήσεων για τις εταιρείες Travelplanet24, Tripsta και airtickets. Όλες οι personalized retargeting καμπάνιες για τα τρία brands θα βασίζονται σε performance based concepts – βάση προκαθορισμένου CPA – διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το κόστος των καμπανιών θα εξαρτάται αποκλειστικά από το σύνολο των ολοκληρωμένων κρατήσεων.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας μας με την Tripsta, την εταιρεία που θεωρείται από τα μεγαλύτερα ελληνικά start-up success stories και που σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους στον χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας» ανέφερε σχετικά ο Αλέξανδρος Ρήγας, Business Partner της RTB House, ενώ ο Philipp Brinkmann, CEO της Travelplanet24 επισήμανε: «Η νέα συνεργασία μας με την RTB House, η οποία διαθέτει μια άρτια εξελιγμένη τεχνολογική πλατφόρμα, θα βοηθήσει αποτελεσματικά στην ανάπτυξη της επιχείρησής μας, καθώς η ειδικά προσαρμοσμένη διαφήμιση θα συνεισφέρει σημαντικά στη μεγιστοποίηση των κρατήσεων της εταιρείας».