Σε συνεργασία με την European Interactive Digital Advertising Alliance

Παράλληλα, το ΣΕΕ στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την τήρηση των αρχών δεοντολογίας στις διαφημιστικές ενέργειες και του υπεύθυνου τρόπου επικοινωνίας των εταιρειών με τους καταναλωτές, δημιούργησε online φόρμα συλλογής και αντιμετώπισης παραπόνων, ειδικά για θέματα behavioural advertising. Η εκπαιδευτική αυτή καμπάνια αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος αυτορρύθμισης της ευρωπαϊκής αγοράς, αναφορικά με το OBA και σχεδιάστηκε από τη Mediacom, βασισμένη σε concept που αναπτύχθηκε από ομάδα φοιτητών του KH Leuven, σε σχετικό διαγωνισμό που προκήρυξε η EACA (European Association of Communication Agencies). Η καμπάνια ξεκίνησε χθες Τετάρτη 23 Ιουλίου και θα «τρέξει» για έξι εβδομάδες στην πλειοψηφία των publisher μελών του IAB Hellas. Έχει ήδη «τρέξει» στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και την Ιρλανδία, με περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές να ακολουθούν εντός του 2014.