Για το επαναλανσάρισμά της στην ελληνική αγορά

Το επαναλανσάρισμα περιλαμβάνει νέα, ανανεωμένη ιστοσελίδα, η οποία προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ταχύτερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια τις πωλήσεις και τις αγορές τους online και μέσω κινητών συσκευών. Η Communication Effect επιμελήθηκε την στρατηγική επικοινωνία του project, η οποία περιελάμβανε την επίσημη παρουσίαση της ιστοσελίδας σε εκπροσώπους του Τύπου, πρόγραμμα influencers engagement, καθώς και ενέργειες ενημέρωσης του κοινού με αναφορές και συνεντεύξεις σε επιλεγμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. H AggelioPolis ανήκει στον Σκανδιναβικό Όμιλο SCM Ventures και διαθέτει ιστοσελίδες αγγελιών σε 45 χώρες.