Πώς ένα παραδοσιακό κατάστημα επικοινωνεί το e-shop του στο πελατολόγιο του;
Η μετατροπή ενός καταναλωτή από offline σε online αποτελεί σπαζοκεφαλιά μέχρι σήμερα. Πολλά κατάστημα λιανικής, έχοντας αποκτήσει παρουσία στο e-commerce, προσπαθούν να επικοινωνήσουν αλλά και να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν το e-shop σαν ένα συμπληρωματικό κανάλι πώλησης, με κάθε πιθανό τρόπο. Αναγράφοντας τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού καταστήματός τους στην βιτρίνα, στις τσάντες, σε κάρτες, σε flyers, με χρήση tablets στον χώρο του καταστήματος ή με δύσχρηστα Qr codes. Υπάρχει κάτι όμως στο κατάστημα, στο φυσικό του χώρο, που μπορεί να συνδέσει άμεσα τον πελάτη  με το αντίστοιχο δικτυακό κατάστημα και μάλιστα μέσω του κινητού του τηλεφώνου ή του Tablet του! Αυτό δεν είναι, άλλο από το Wi-Fi! Τώρα, χάρη στο Zoottle, αυτή η σύνδεση μπορεί να αποδειχθεί ακόμη πιο αποτελεσματική!

Τι μπορεί να προσφέρει το Wi-Fi και η υπηρεσία της Zoottle στην επιχείρησή μου;
Σύμφωνα με μελέτες η παροχή Internet μέσω Wi-Fi, εκτός από τη βελτίωση της εμπειρίας ενός πελάτη σε μία επιχείρηση, συνδέεται άμεσα και με την αύξηση της κατανάλωσης! Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο η συντριπτική πλειοψηφία των καταστημάτων και επιχειρήσεων ανά τον κόσμο θεωρούν πλέον δεδομένη αυτή τη δωρεάν παροχή. Το Zoottle, ήρθε για να προσθέσει έναν ακόμη λόγο, προσφέροντας τη δυνατότητα στην επιχείρηση να πάρει πληροφορίες για τους πελάτες της, να επικοινωνήσει μαζί τους αλλά και να συνδέσει τους πελάτες ή επισκέπτες της με το ηλεκτρονικό της κατάστημα!

Πως λειτουργεί το Zoottle;
Η υπηρεσία της Zoottle, παρέχει μία ολοκληρωμένη λύση πρόσβασης στο internet χρησιμοποιώντας λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες και επισκέπτες αποκτούν πρόσβαση στο Wi-Fi, μέσω του Zoottle, χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζουν τον κωδικό πρόσβασης ή να μπουν στην διαδικασία απόκτησης του, και μόλις με ένα – δύο κλικ, ό,τι συσκευή και αν έχουν (smartphone, tablet, laptop, κτλ)!

Απλά, επιλέγουν το δίκτυο και κατόπιν τον τρόπο σύνδεσης στο Wi-Fi που επιθυμούν μέσω ενός social account ή ενός email verification. Αυτό, έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα τη μετατροπή του πελατολογίου σε Facebook fans, Twitter followers ή σε αποδέκτες newsletters. Έτσι η επιχείρηση αποκτάει ένα διαδικτυακό κοινό από ήδη υπάρχοντες πελάτες και τη δυνατότητα να επικοινωνήσει μαζί τους, είτε μέσω των social media, είτε μέσω κάποιας καμπάνιας email!

Zoottle team outdoor (Large)

Θέλω να μετατρέψω τον φυσικό επισκέπτη-πελάτη μου σε πελάτη του e-shop μου!
Έχοντας αποκτήσει πρόσβαση στο internet οι πελάτες ή επισκέπτες μίας επιχείρησης μπορούν να γίνουν άμεσα redirect στο site του e-shop. Με αυτό τον τρόπο, ένας offline πελάτης μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε online, αφού οι δυνατότητες που δίνονται είναι κυριολεκτικά αναρίθμητες!
Ο «συνδεδεμένος» μέσω του Wi-Fi πελάτης ή επισκέπτης θα μπορούσε να δει στοχευμένες προσφορές ανάλογα με το φύλλο και την ηλικία του, να έχει άμεση πρόσβαση στον λογαριασμό του στο e-shop της επιχείρησης, να κάνει online αγορές που θα παραλάβει από το ταμείο και πολλά άλλα, ενώ βρίσκεται ακόμη εντός του χώρου της επιχείρησης!
 
Μπορώ να τον μετατρέψω σε online πελάτη ακόμη και όταν βρίσκεται εκτός της επιχείρησης μου;
Το Zoottle, δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί με ακόμη πιο έξυπνο τρόπο το remarketing! Απλά τοποθετώντας ένα remarketing tag στην redirect page, η επιχείρηση μπορεί να στοχοποιήσει την online επικοινωνία της και να τρέξει διαφημιστικές ενέργειες αποκλειστικά στο πελατολόγιο ή στους φυσικούς επισκέπτες της! Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση μειώνει δραματικά τα διαφημιστικά της κόστη στο διαδίκτυο ενώ αυξάνει την αποτελεσματικότητα τους!

Θέλω να επικοινωνώ με τους πελάτες μου ενώ αυτοί βρίσκονται μέσα στην επιχείρησή μου!
Το Zoottle μπορεί ακόμη και να μετατρέψει ένα απλό Wi-Fi σε ένα Loyalty Program. Μέσα σε δευτερόλεπτα, η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα μέσα από ένα απλό μενού επιλογών, γράφοντας απλά ένα κείμενο και εμπλουτίζοντας το με μία φωτογραφία, να δημιουργήσει ένα μήνυμα – προσφορά, το οποίο θα αποσταλεί στους πελάτες της ενώ εκείνοι βρίσκονται συνδεδεμένοι στο Wi-Fi που προσφέρει. Aυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί στοχευμένα, με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία αλλά και το πόσες φορές έχουν επισκεφτεί και έχουν συνδεθεί στο Wi-Fi. Με αυτόν τον τρόπο, μέσα από το Zoottle, η επιχείρηση, μπορεί να επιβραβεύει τους πελάτες με συχνή παρουσία στην επιχείρηση αποστέλλοντάς τους μία αποκλειστική προσφορά, ανάλογα με τον αριθμό επισκέψεών τους!

Θέλω να γνωρίζω προσωπικά τους πελάτες μου!
Η Zoottle εστιάζει στην παροχή ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης των profiles των επισκεπτών – πελατών μιας επιχείρησης. Έτσι, μπορεί να παρέχει πολύτιμα στατιστικά και πληροφορίες όπως η μέτρηση της επισκεψιμότητας ανά ώρα, το Retention Rate κτλ.
Επιπλέον δίνεται και η δυνατότητα ανάλυσης και προβολής δημογραφικών και άλλων στοιχείων του πελατολογίου, όπως η χώρα και η περιοχή διαμονής, η ηλικία και το φύλλο, το email έως και το ονοματεπώνυμό τους!

Πως χειρίζομαι όλες αυτές τις δυνατότητες;
Μέσα από μία εύχρηστη και λειτουργική – cloud based πλατφόρμα, η επιχείρηση μπορεί να παρατηρήσει ζωντανά την κίνηση στο μαγαζί της, μέσω των συνδέσεων στο Wi-Fi, αλλά και να συγκεντρώσει στοιχεία για το πελατολόγιο της που προηγουμένως θα ήταν σχεδόν αδύνατο. Η ίδια αυτή πλατφόρμα δίνει στην επιχείρηση τη δυνατότητα να διαχειριστεί την υπηρεσία του Zoottle αλλά και τις επιλογές του Wi-Fi του. 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, από κινητό, tablet ή υπολογιστή, η επιχείρηση μπορεί να επιλέξει να προσθέσει ή να αφαιρέσει τους τρόπους πρόσβασης στο Wi-Fi, να αλλάξει την home page που θα ανοίξει μόλις συνδεθεί κάποιος, ενώ παράλληλα μπορεί να ελέγξει και πολλές άλλες δυνατότητες.

Τέλος, με μερικά βασικά εργαλεία η επιχείρηση μπορεί να προστατέψει το δίκτυο της, αποκλείοντας κακόβουλους χρήστες ή ακόμη και επιλέγοντας την μέγιστη ταχύτητα (bandwith) που θα προσφέρει, αλλάζοντας τους τρόπους σύνδεσης που προσφέρει, και όλα αυτά βέβαια σε μία cloud-based,πολύ εύχρηστη πλατφόρμα.  Όλες οι παραπάνω δυνατότητες του Zoottle, αλλά και πολλές ακόμη (που προστίθενται διαρκώς) από μόλις 39 ευρώ το μήνα, μπορούν να μετατρέψουν το Wi-Fi σε ένα αποτελεσματικό μέσο σύνδεσης του φυσικού καταστήματος με το e-shop. Παράλληλα, το Zoottle αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο Επικοινωνίας, Marketing αλλά και Παρακολούθησης της κίνησης σε μία επιχείρηση, βοηθώντας τόσο την offline όσο και την online αύξηση των πωλήσεων, άμεσα!

Μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες;
Ο Νεκτάριος Συλλιγαρδάκης είναι Co-Founder | Product Development Manager στην Zoottle και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο [email protected], www.zoottle.com