Marketing Week - Το Βουκουρέστι υποδέχεται τους «γίγαντες του digital»

Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Το Βουκουρέστι υποδέχεται τους «γίγαντες του digital»

6 Ιουνίου 2013 | 18:18 Γράφει η Κατερίνα  Βαλλογιάννη Topics: International,News,Συνέδρια

(Βουκουρεστι) Με τη συμμετοχή πάνω από 80 κορυφαίων ομιλητών από τον χώρο του digital, και όχι μόνο, ξεκίνησε σήμερα στο Βουκουρέστι το ICEE Fest, το οποίο διοργανώνει η Thinkdigital. Η συμμετοχή του κόσμου είναι μαζική καθώς αναμένονται αυτό το διήμερο να παρευρεθούν εδώ για να παρακολουθήσουν τις εργασίες του φεστιβάλ πάνω από 1.200 άτομα.

Ήδη από τις πρώτες πρωινές παρουσιάσεις της ημέρας, οι αίθουσες είναι ασφυκτικά γεμάτες, με τον κόσμο να γεμίζει τις σκάλες αλλά και όλους τους ελεύθερους χώρους, ενώ πολλοί παρακολουθούν τις παρουσιάσεις ακόμα και όρθιοι. Το φεστιβάλ πραγματοποιείται σε έναν ασυνήθιστο αλλά και εντυπωσιακό χώρο, στο Grand Cinema Digiplex, το οποίο βρίσκεται μέσα στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο του Βουκουρεστίου, το Beneasa Shopping City.

Σε δύο παράλληλα stages, σε δύο κινηματογραφικές αίθουσες, φιλοξενούνται πλήθος παρουσιάσεων, best practices, masterclasses και παράλληλα sessions που θα μυήσουν το κοινό στον κόσμο του Digital Creativity, των Visual Social Media, του Mobile, του Digital Publishing, του eCommerce, του Performance Marketing και του Gaming. Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξαν ο Κίμων Ζορμπάς, ο νέος CEO του ΙΑΒ Europe, ο Dragos Stanca, Ιδρυτής του ICEE Fest και ο Νεκτάριος Χαριτάκης, COO του Thinkdigital Group. Παρουσιαστής του συνεδρίου είναι ο –εξαιρετικός- βρετανός κωμικός ηθοποιός Jeff Leach.

H προστασία προσωπικών δεδομένων στο μικροσκόπιο της ΕΕ
Το θέμα της προστασίας προσωπικών δεδομένων έθεσε επί τάπητος ο Κίμων Ζορμπάς στην εναρκτήρια ομιλία του Φεστιβάλ. Ο νέος CEO του ΙΑΒ Europe, αφού μίλησε για τη ραγδαία ανάπτυξη που γνωρίζει η περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, τόσο σε επίπεδο οικονομίας, αλλά και όσον αφορά στην digital διαφήμιση, αναφέρθηκε στις τεράστιες ευκαιρίες αλλά και τις τεράστιες προκλήσεις που δημιουργεί. Η σημαντικότερη εξ αυτών, είναι η έμφαση που δίνεται στο θέμα της προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στη διαδικασία αναθεώρησης της ντιρεκτίβας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων που βρίσκεται σε εξέλιξη, και αναμένεται να είναι αρκετά αυστηρή ως προς τις σχετικές ρυθμίσεις.

Οι κορυφαίοι του digital on stage
Το πρωινό session φιλοξένησε on stage εκπροσώπους από τους μεγαλύτερους παίκτες στον χώρο του digital σήμερα, το Facebook, την Google/Youtube, το Yahoo!, την Orange και τη Microsoft/Skype. Συγκεκριμένα ο Serhad Bolukcu, CEE Market Manager του Facebook αναφέρθηκε σε μεθόδους, τακτικές και επιτυχημένα παραδείγματα για publishing στο Facebook για τους σκοπούς του brand building δίνοντας έμφαση στο newsfeed, το σημείο στο οποίο τα brands οφείλουν να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους, όπως είπε.

Ο Tomasz Czudowski, New Products & Solutions Lead for CEE, Google/Youtube προέτρεψε τα brands να «ακούσουν πριν μιλήσουν» και παρομοίωσε τη σχέση τους με το κοινό με τη σχέση που αναπτύσσουμε σε ένα cocktail party και τους κανόνες που τη διέπουν, δίνοντας έμφαση στο κομμάτι των «συστάσεων» και κατά συνέπεια του WOM.

Τέλος, ο Thomas Penet, Digital Director της Orange, μίλησε για την προσέγγιση 4 βημάτων της εταιρείας για αποτελεσματικά social media, ενώ ο Bela E. Papp, Advertising & Online CEE Director, Microsoft/Skype μίλησε για τη νέα τάση της in-app διαφήμισης αλλά και τις πιο πρόσφατες τάσεις στον χώρο της online διαφήμισης.

Το ICEE Fest διοργανώνεται από τη Thinkdigital, σε συνεργασία με την Orange και με την υποστήριξη της Microsoft. Θεματικά εστιάζει στο Digital Marketing, τη Διαφήμιση, την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2008 και όπως υποδηλώνει η αρχική ονομασία του –RoNewMedia- απευθυνόταν τότε μόνο στην αγορά της Ρουμανίας. Γρήγορα, όμως, επεκτάθηκε, άρχισε να προσελκύει όλο και περισσότερους δημοφιλείς ομιλητές και σταδιακά εξελίχτηκε σε ένα από τα σημαντικότερα Φεστιβάλ στην ΚΕ Ευρώπη. Όταν πέρυσι το καλοκαίρι η Thinkdigital Ρουμανίας ένωσε τις δυνάμεις της με την Q2M, διοργανώτρια του RoNewMedia, το φεστιβάλ μετονομάστηκε σε Interactive CEE Festival.

Με πλούσιο πρόγραμμα συνεχίζεται η πρώτη ημέρα
Η πρώτη μέρα του φεστιβάλ θα φιλοξενήσει διάφορα sessions και εκδηλώσεις μέχρι αργά το βράδυ. Μεταξύ αυτών  ξεχωρίζουν τα παρακάτω:

CEOs Master Class
Πρόκειται για ένα ξεχωριστό workshop σε VIP χώρο, το οποίο θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ακούσουν κορυφαίους ειδήμονες και να τους συμβουλευτούν για την καλύτερη δυνατή κατανόηση και αξιοποίηση του Online Marketing.
• Gideon Amichay, Πρόεδρος πέρυσι στο Φεστιβάλ των Καννών και πολυβραβευμένος διαφημιστής.
• Adrian Botan, Regional Creative Director CEE της McCann Erickson.
• Martin Brooks, CEO του Work Club, Digital Agency της Χρονιάς στη Μ. Βρετανία.
• Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director της Thinkdigital.
• Enon Landenberg, VP Commercial Marketing του SpaceIL.
• Dirk Singer, Ιδρυτής του Rabbit,  Social Media Agency της Χρονιάς στη Μ. Βρετανία.

Η ForestView για το Performance Marketing
H ForestView, η Performance και Affiliate Marketing εταιρεία του ThinkDigital Group, θα πραγματοποιήσει Master Class για το Performance Marketing, με τη συμμετοχή κορυφαίων εκπροσώπων του Marketing και της Διαφήμισης από τις αγορές της Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης. Στο πλαίσιο του Masterclass, ο Θοδωρής Κοκκινιάς, International Business Development Director και η Μάγδα Μαραγκουδάκη, Client Service Director της ForestView θα δώσουν πρακτικές συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του Inbound και του Outbound Marketing. Στη συνέχεια, τα δύο στελέχη της ForestView θα συμμετάσχουν σε πάνελ με θέμα “Lessons from the ‘battlefield’: Converting Customers Online”, μαζί με υψηλόβαθμα στελέχη από τη Google Ρουμανίας, τη Vivaki, την ING και την 8Team της Starcom. Oικοδεσπότης είναι ο Γιώργος Φραγκάκης, Country Manager της ForestView.

Digital Influencers
To session The Digital influencers με τη συμμετοχή κορυφαίων digital εταιρειών όπως η LBi με τον Chief Creative Officer της Chris Clarke της Draft FCB UK με τον Πρόεδρο Digital, Martin Talks και τον Branislav Vujovic Ιδρυτή και Πρόεδρο της New Frontier Group και τον Andrzej Moyseowicz Innovation Partner & Founder, Freemavens.

Οι γητευτές των λιονταριών
Το session «Insights from 3 major Cannes Lions tamers», με τη συμμετοχή κορυφαίων δημιουργικών με σημαντικές διακρίσεις στο Φεστιβάλ των Καννών: Gideon Amichay, CEO & Founder, No, No, No, No, No, Yes, Geoffrey Hantson, Executive Creative Director, Duval Guillaume Modem και Andrian Botan, Regional Creative Director CEE, McCann Erickson.

MIXX Awards
Η σημερινή, πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ, θα ολοκληρωθεί με την απονομή των MIXX Awards 2013 του IAB Ρουμανίας, όπου θα επιβραβευθούν οι καλύτερες καμπάνιες digital marketing.

Hot News: Ο πρωθυπουργός της Ρουμανίας, Traian Basescu θα συζητήσει με 150 Facebook fans του σε ειδικό session που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα στο ICEEFest για τον ρόλο των Social Media στην πολιτική επικοινωνία. Η συζήτηση θα γίνει με τη μορφή 1-1 και θα μεταδοθεί ζωντανά στο www.ltv.ro.

Smartphone tip: Η διείσδυση των κινητών τηλεφώνων στην Ευρώπη ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 63%, ενώ στη Ρουμανία αγγίζει μόλις το 17%.

Marketing Week Online( 6 Ιουνίου 2013)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778