Marketing Week - Social Media Conference '12: Μία φιλία που εξελίσσεται σε πάθος

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Social Media Conference '12: Μία φιλία που εξελίσσεται σε πάθος

25 Μαΐου 2012 | 16:58 Γράφει ο Επαμεινώνδας  Τσάκαλος Topics: Social Networking,Συνέδρια

Social Media Conference '12: Μία φιλία που εξελίσσεται σε πάθος

Η μαζική παρουσία του κόσμου επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον και τη διάθεση των στελεχών να επενδύσουν στα Social Media και απέδειξε ότι η αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερη εξειδίκευση.

Γιώργος Βαρέλογλου, Mindworks
Αποτελεσματικά «παιχνίδια»
Με ένα πολύτιμο εργαλείο, που ήδη έχουν σπεύσει να αξιοποιήσουν brands όπως οι Nike και Samsung, καταπιάστηκε στην παρουσίασή του ο Γιώργος Βαρέλογλου, Business Unit Director της Mindworks. Πρόκειται για το Gamification, το οποίο συνιστά ουσιαστικά τη χρήση διαφόρων game mechanics -από διαγωνισμούς και προκλήσεις, μέχρι δώρα και βαθμολογίες- σε sites και εφαρμογές, τα οποία μπορούν να ενισχύσουν τη διαδραστικότητα και το loyalty των χρηστών. Πόσο πολύ; Σύμφωνα με την Badgeville, παγκόσμιο ηγέτη σε θέματα Gamification, το εν λόγω εργαλείο μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση κατά 100% στο χρόνο παραμονής των επισκεπτών στο site, σε διπλάσιες εγγραφές, σε τρεις φορές περισσότερο περιεχόμενο από τους χρήστες και σε 500% αύξηση των sharings από τα sites κοινωνικής δικτύωσης.

Συνεχίζοντας, αφού έδωσε μερικές χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη δυνατή εφαρμογή του Gamification, ο Γ. Βαρέλογλου πέρασε από τη θεωρία στην πράξη. Ζήτησε, λοιπόν, από το κοινό να βοηθήσει «να σώσουμε το χαμόγελό μας», μέσω της καμπάνιας στο Twitter με τίτλο «#SOS - SaveOurSmile». Το κοινό ανταποκρίθηκε με θέρμη, το ίδιο και διασημότητες, όπως οι Νίκος Αλιάγας, Σάκης Ρουβάς και Νίκος Χατζηνικολάου, τους οποίους είχε φροντίσει να ενεργοποιήσει η ομάδα της ATCOM. Έτσι, το site του #SOS κατάφερε να γίνει το τρίτο trending topic της ημέρας, μπροστά από hashtags όπως το #SMCgr και το #ekloges12.

Άλεξ Καραγεώργης, Thinkdigital
Σκιαγραφώντας τις νέες υπηρεσίες του Facebook
Το Facebook είναι ένα Μέσο, το οποίο εξελίσσεται διαρκώς και προσθέτει νέες υπηρεσίες σε τέτοια συχνότητα, ώστε κάποιες φορές είναι δύσκολο για τα brands να προλάβουν να κατανοήσουν τις αλλαγές. Έχοντας όλα αυτά κατά νου, ο Άλεξ Καραγεώργης, Country Manager της Thinkdigital, έσπευσε να εξηγήσει τα νέα δεδομένα. Μίλησε για το timeline στις σελίδες των brands και εστίασε στα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει κάθε brand από τη νέα όψη και εμπλουτισμένη λειτουργία των σελίδων.

Αναφέρθηκε, επίσης, στις premium ads, οι οποίες εμφανίζονται στη home page και αποδεικνύονται 5 έως 10 φορές πιο αποτελεσματικές σε ό,τι αφορά το cpr. Όπως επίσης και στα sponsored stories, τα οποία είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται για να αποκτήσει περισσότερους fans η σελίδα μας. Έκανε λόγο, όμως, και για τον reach generator, μία λύση που ενδείκνυται για εταιρείες οι οποίες διαθέτουν πολυπληθές κοινό –άνω των 500.000. Και αυτό γιατί εγγυάται ότι κάθε μήνα θα μιλάς με το 75% των fans σου. Τέλος, παρουσίασε τα offers, τα οποία προσφέρουν ελκυστικές ευκαιρίες για στοχευμένη προσέγγιση και ανταμοιβή των χρηστών.

Πάνος Σαμπράκος, OgilvyOne
Η πλατεία των Social Media
Τα Social Media είναι σαν μια πλατεία, όπου συχνάζει ο κόσμος για να μιλήσει με φίλους και γνωστούς, να μοιραστεί φωτογραφίες, να κάνει νέες γνωριμίες... Εκεί βρίσκονται και τα brands με τα περίπτερά τους, όπου διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και επιχειρούν να προσελκύσουν κόσμο. Πώς; Συνήθως μέσω διαφόρων διαγωνισμών, παρέχοντας περιεχόμενο και καλώντας τους να υποστηρίξουν έναν σκοπό. Όπως εξήγησε, πάντως, ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne, και οι 3 τρόποι μπορούν να αποδειχτούν αποτελεσματικοί.

Μόνο για λίγο, όμως, και για συγκεκριμένο κοινό. Άρα, σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που πρέπει να επιδιώκουν τα brands -ανέλυσε, μάλιστα, τη φιλοσοφία της OgilvyOne επί του θέματος- είναι να δημιουργούν εμπειρίες τόσο συναρπαστικές, ώστε οι χρήστες να νιώθουν την ανάγκη να μιλήσουν γι’ αυτές στους φίλους τους. Κάτι που πέτυχε το agency με Facebook applications όπως αυτό για το 3Bit, το οποίο αξιοποίησε την τεχνολογία, έκανε τους χρήστες πρωταγωνιστές και τους «ώθησε» να εμπλέξουν τους φίλους τους.

Σωτήρης Παγώνας, Rascal
Φιλικές συμβουλές
Οι χρήστες απαιτούν από τα brands να τους βλέπουν ως φίλους και όχι ως πηγή κερδοφορίας. Να έχουν, με άλλα λόγια, κοινά ενδιαφέροντα και, μεταξύ άλλων, να αντιμετωπίζονται με ειλικρίνεια και όχι ως φίλοι με ημερομηνία λήξης. Αρκούν, όμως, αυτά για να γίνουν οι χρήστες φίλοι με τα brands; Σύμφωνα με τον Σωτήρη Παγώνα, CEO της Rascal, η απάντηση δεν βρίσκεται στις αλήθειες σχετικά με τις ομοιότητες μεταξύ μιας offline και digital φιλίας, αλλά σε μία ουσιαστική διαφορά: στο γεγονός ότι άνθρωποι και brands επιδιώκουν τη digital φιλία μόνο όταν έχουν να κερδίσουν κάτι ο ένας από τον άλλο.

Και για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται επένδυση από την πλευρά του brand, καθώς και ξεκάθαρος στόχος, μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, καταρτισμένα στελέχη και, ιδανικά, ένα σπουδαίο προϊόν. Τα οποία, σε συνδυασμό με το ταλέντο, τη γνώση και το θάρρος του agency, θα επιτρέψουν στο brand να αξιοποιήσει τα Social Media και να ωθήσει τους digital φίλους του να μιλήσουν γι’ αυτό. Διότι, ως γνωστόν, η καλύτερη διαφήμιση για κάθε brand έρχεται δια στόματος φίλων.  

Μαίρη Μανωλέλλη, Linakis + Associates
Καμπάνιες για χόρταση
Κάθε brand που συχνάζει στα Social Media είναι μία προσωπικότητα με ανθρώπινη υπόσταση, που θέλει να γίνει αποδεκτό στην παρέα. Γι’ αυτό και κάνει «πάρτι», μοιράζει δώρα, απολογείται όταν έκανε λάθος, λέει ενδιαφέροντα πράγματα και προσπαθεί να βασίζεται στις αξίες του και να υπόσχεται αψεγάδιαστη διάδραση. Έπειτα από αυτήν τη σύντομη εισαγωγή, η Μαίρη Μανωλέλλη, Business Development Manager της Linakis + Associates, παρουσίασε δύο επιτυχημένα παραδείγματα από τον κλάδο της Εστίασης.

Το πρώτο αφορούσε στα Πίτα Παν, όπου το ζητούμενο ήταν «να μιλήσουμε για τα φρέσκα ποιοτικά υλικά, έχοντας ως σημείο εκκίνησης την ανατρεπτική κουλτούρα που διέπει τη μάρκα». Το δεύτερο είχε να κάνει με τα TGI Friday’s και την αξιοποίηση των Social Media για αποτελεσματικότερο one-to-one Marketing και επικοινωνία με τους χρήστες. Πώς ολοκλήρωσε την ομιλία της; Με την εξής ατάκα του Einstein, η οποία, όπως είπε, αντιπροσωπεύει την Linakis + Associates: «όταν επιτευχθεί ένα ορισμένο υψηλό επίπεδο τεχνικών δεξιοτήτων, η Επιστήμη και οι Τέχνες συγκλίνουν. Οι μεγαλύτεροι επιστήμονες είναι πάντοτε και καλλιτέχνες».

Γιώργος Βαρέλογλου, Mindworks
Αποτελεσματικά «παιχνίδια»
Με ένα πολύτιμο εργαλείο, που ήδη έχουν σπεύσει να αξιοποιήσουν brands όπως οι Nike και Samsung, καταπιάστηκε στην παρουσίασή του ο Γιώργος Βαρέλογλου, Business Unit Director της Mindworks. Πρόκειται για το Gamification, το οποίο συνιστά ουσιαστικά τη χρήση διαφόρων game mechanics -από διαγωνισμούς και προκλήσεις, μέχρι δώρα και βαθμολογίες- σε sites και εφαρμογές, τα οποία μπορούν να ενισχύσουν τη διαδραστικότητα και το loyalty των χρηστών. Πόσο πολύ; Σύμφωνα με την Badgeville, παγκόσμιο ηγέτη σε θέματα Gamification, το εν λόγω εργαλείο μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση κατά 100% στο χρόνο παραμονής των επισκεπτών στο site, σε διπλάσιες εγγραφές, σε τρεις φορές περισσότερο περιεχόμενο από τους χρήστες και σε 500% αύξηση των sharings από τα sites κοινωνικής δικτύωσης.

Συνεχίζοντας, αφού έδωσε μερικές χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη δυνατή εφαρμογή του Gamification, ο Γ. Βαρέλογλου πέρασε από τη θεωρία στην πράξη. Ζήτησε, λοιπόν, από το κοινό να βοηθήσει «να σώσουμε το χαμόγελό μας», μέσω της καμπάνιας στο Twitter με τίτλο «#SOS - SaveOurSmile». Το κοινό ανταποκρίθηκε με θέρμη, το ίδιο και διασημότητες, όπως οι Νίκος Αλιάγας, Σάκης Ρουβάς και Νίκος Χατζηνικολάου, τους οποίους είχε φροντίσει να ενεργοποιήσει η ομάδα της ATCOM. Έτσι, το site του #SOS κατάφερε να γίνει το τρίτο trending topic της ημέρας, μπροστά από hashtags όπως το #SMCgr και το #ekloges12.

Άλεξ Καραγεώργης, Thinkdigital
Σκιαγραφώντας τις νέες υπηρεσίες του Facebook
Το Facebook είναι ένα Μέσο, το οποίο εξελίσσεται διαρκώς και προσθέτει νέες υπηρεσίες σε τέτοια συχνότητα, ώστε κάποιες φορές είναι δύσκολο για τα brands να προλάβουν να κατανοήσουν τις αλλαγές. Έχοντας όλα αυτά κατά νου, ο Άλεξ Καραγεώργης, Country Manager της Thinkdigital, έσπευσε να εξηγήσει τα νέα δεδομένα. Μίλησε για το timeline στις σελίδες των brands και εστίασε στα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει κάθε brand από τη νέα όψη και εμπλουτισμένη λειτουργία των σελίδων.

Αναφέρθηκε, επίσης, στις premium ads, οι οποίες εμφανίζονται στη home page και αποδεικνύονται 5 έως 10 φορές πιο αποτελεσματικές σε ό,τι αφορά το cpr. Όπως επίσης και στα sponsored stories, τα οποία είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται για να αποκτήσει περισσότερους fans η σελίδα μας. Έκανε λόγο, όμως, και για τον reach generator, μία λύση που ενδείκνυται για εταιρείες οι οποίες διαθέτουν πολυπληθές κοινό –άνω των 500.000. Και αυτό γιατί εγγυάται ότι κάθε μήνα θα μιλάς με το 75% των fans σου. Τέλος, παρουσίασε τα offers, τα οποία προσφέρουν ελκυστικές ευκαιρίες για στοχευμένη προσέγγιση και ανταμοιβή των χρηστών.

Πάνος Σαμπράκος, OgilvyOne
Η πλατεία των Social Media
Τα Social Media είναι σαν μια πλατεία, όπου συχνάζει ο κόσμος για να μιλήσει με φίλους και γνωστούς, να μοιραστεί φωτογραφίες, να κάνει νέες γνωριμίες... Εκεί βρίσκονται και τα brands με τα περίπτερά τους, όπου διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και επιχειρούν να προσελκύσουν κόσμο. Πώς; Συνήθως μέσω διαφόρων διαγωνισμών, παρέχοντας περιεχόμενο και καλώντας τους να υποστηρίξουν έναν σκοπό. Όπως εξήγησε, πάντως, ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne, και οι 3 τρόποι μπορούν να αποδειχτούν αποτελεσματικοί.

Μόνο για λίγο, όμως, και για συγκεκριμένο κοινό. Άρα, σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που πρέπει να επιδιώκουν τα brands -ανέλυσε, μάλιστα, τη φιλοσοφία της OgilvyOne επί του θέματος- είναι να δημιουργούν εμπειρίες τόσο συναρπαστικές, ώστε οι χρήστες να νιώθουν την ανάγκη να μιλήσουν γι’ αυτές στους φίλους τους. Κάτι που πέτυχε το agency με Facebook applications όπως αυτό για το 3Bit, το οποίο αξιοποίησε την τεχνολογία, έκανε τους χρήστες πρωταγωνιστές και τους «ώθησε» να εμπλέξουν τους φίλους τους.

Σωτήρης Παγώνας, Rascal
Φιλικές συμβουλές
Οι χρήστες απαιτούν από τα brands να τους βλέπουν ως φίλους και όχι ως πηγή κερδοφορίας. Να έχουν, με άλλα λόγια, κοινά ενδιαφέροντα και, μεταξύ άλλων, να αντιμετωπίζονται με ειλικρίνεια και όχι ως φίλοι με ημερομηνία λήξης. Αρκούν, όμως, αυτά για να γίνουν οι χρήστες φίλοι με τα brands; Σύμφωνα με τον Σωτήρη Παγώνα, CEO της Rascal, η απάντηση δεν βρίσκεται στις αλήθειες σχετικά με τις ομοιότητες μεταξύ μιας offline και digital φιλίας, αλλά σε μία ουσιαστική διαφορά: στο γεγονός ότι άνθρωποι και brands επιδιώκουν τη digital φιλία μόνο όταν έχουν να κερδίσουν κάτι ο ένας από τον άλλο.

Και για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται επένδυση από την πλευρά του brand, καθώς και ξεκάθαρος στόχος, μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, καταρτισμένα στελέχη και, ιδανικά, ένα σπουδαίο προϊόν. Τα οποία, σε συνδυασμό με το ταλέντο, τη γνώση και το θάρρος του agency, θα επιτρέψουν στο brand να αξιοποιήσει τα Social Media και να ωθήσει τους digital φίλους του να μιλήσουν γι’ αυτό. Διότι, ως γνωστόν, η καλύτερη διαφήμιση για κάθε brand έρχεται δια στόματος φίλων.  

Μαίρη Μανωλέλλη, Linakis + Associates
Καμπάνιες για χόρταση
Κάθε brand που συχνάζει στα Social Media είναι μία προσωπικότητα με ανθρώπινη υπόσταση, που θέλει να γίνει αποδεκτό στην παρέα. Γι’ αυτό και κάνει «πάρτι», μοιράζει δώρα, απολογείται όταν έκανε λάθος, λέει ενδιαφέροντα πράγματα και προσπαθεί να βασίζεται στις αξίες του και να υπόσχεται αψεγάδιαστη διάδραση. Έπειτα από αυτήν τη σύντομη εισαγωγή, η Μαίρη Μανωλέλλη, Business Development Manager της Linakis + Associates, παρουσίασε δύο επιτυχημένα παραδείγματα από τον κλάδο της Εστίασης.

Το πρώτο αφορούσε στα Πίτα Παν, όπου το ζητούμενο ήταν «να μιλήσουμε για τα φρέσκα ποιοτικά υλικά, έχοντας ως σημείο εκκίνησης την ανατρεπτική κουλτούρα που διέπει τη μάρκα». Το δεύτερο είχε να κάνει με τα TGI Friday’s και την αξιοποίηση των Social Media για αποτελεσματικότερο one-to-one Marketing και επικοινωνία με τους χρήστες. Πώς ολοκλήρωσε την ομιλία της; Με την εξής ατάκα του Einstein, η οποία, όπως είπε, αντιπροσωπεύει την Linakis + Associates: «όταν επιτευχθεί ένα ορισμένο υψηλό επίπεδο τεχνικών δεξιοτήτων, η Επιστήμη και οι Τέχνες συγκλίνουν. Οι μεγαλύτεροι επιστήμονες είναι πάντοτε και καλλιτέχνες».



Διαμαντής Κιτρίδης, Citrine
Τα λάθη & τα συμπεράσματα
«Ο σοφός κάνει άμεσα αυτό που ο ανόητος κάνει στο τέλος», έγραψε κάποτε ο Machiavelli και αυτό ακριβώς το απόφθεγμα ήταν ο τίτλος της παρουσίασης του Διαμαντή Κιτρίδη. Ο CEO της Citrine Marketing Communication υπενθύμισε ότι τα brands έχουν αντιληφθεί πια τη δυναμική και χρησιμότητα των Social Media. Γι’ αυτό και υπάρχουν πια εκατοντάδες ή και χιλιάδες επαγγελματικοί λογαριασμοί στο Twitter και στο Facebook. Πολλά brands, όμως, εξακολουθούν να υποπίπτουν σε βασικά λάθη. Ποια είναι μερικά από αυτά που κάθε marketer πρέπει να αποφεύγει;

Η αντιμετώπιση των Social Media ως άλλο ένα κανάλι, τα applications βραχυπρόθεσμης αποτελεσματικότητας και, φυσικά, η επένδυση στα Social Media επειδή είναι της μόδας ή «γιατί μου το έχουν ζητήσει από τα κεντρικά στο εξωτερικό». Ποια ήταν, συνεπώς, η συμβουλή του προς τους marketers; Να πάψουν να διαχωρίζουν το offline από το online -οι νεότεροι καταναλωτές δεν τα διαχωρίζουν αυτά- και, κατ’ επέκταση, να συνειδητοποιήσουν ότι «ο καταναλωτής είναι ένας. Δεν αλλάζει ανάλογα με το Μέσο».

Σταύρος Κοντακτσής, Avakon+
Όταν τα Social Media γίνονται σέξι
Πράγματι, τα Media είναι Paid, Earned και Owned. Όμως, αυτό ελάχιστα ενδιαφέρει τον χρήστη. Αυτό που έχει σημασία για εκείνον είναι αυτά που του προσφέρει ένα brand να έχουν ενδιαφέρον. Κάτι που, εν τέλει, σημαίνει, όπως δήλωσε ο Σταύρος Κοντακτσής, VP/Strategy Director της Avakon+, ότι «Βασιλιάς δεν είναι το περιεχόμενο, αλλά το context. Το πλαίσιο, δηλαδή, μέσα στο οποίο κινείται το περιεχόμενο». Ο κόσμος είναι αυτός που επιλέγει εάν θα ασχοληθεί μαζί μας. Γι’ αυτό και εμείς πρέπει να προσφέρουμε αξία μέσα από τις δράσεις και το περιεχόμενό μας.

Να παρέχουμε εμπειρίες που θα εκκινούν συζητήσεις και θα ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των χρηστών. Κάτι που συνέβη στην ενέργεια της Triumph International Greece. Μία εφαρμογή η οποία  προέτρεπε το κοινό, μεταξύ άλλων, να απαντήσει σε μερικές ερωτήσεις και να διαλέξει εξώφυλλο, προκειμένου να δημιουργήσει τη δική του ρομαντική ιστορία. Και υπήρξε και συνέχεια, μιας και οι χρήστες είχαν την ευκαιρία να γράψουν τις δικές τους σέξι ιστορίες, οι καλύτερες εκ των οποίων δημοσιεύτηκαν στο blog www.triumphsexystories.gr.

Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Socialab
Το Facebook & η ολοκληρωμένη στρατηγική
«Το Facebook είναι πλέον ακρογωνιαίος λίθος για τα περισσότερα καταναλωτικά brands», τόνισε ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος, CEO της Socialab. Όλο και περισσότερα σπεύδουν να επενδύσουν σε αυτό. Μάλιστα, όπως συμπλήρωσε, «το 80% των σελίδων στο Facebook έχουν ξοδέψει κατά μέσο όρο γύρω στα 40.000 ευρώ, μέσα σε διάστημα 12 μηνών, για να έχουν γύρω στους 20.000 fans». Ποιο πρέπει να είναι, όμως, το επόμενο βήμα και πόσα brands υλοποιούν τελικά μία ολοκληρωμένη online στρατηγική; Ο ίδιος υποστήριξε ότι στην εποχή των Social Media μπορεί ακόμα και ένα πολύ μικρό brand, αν ικανοποιεί τις ανάγκες ενός εξειδικευμένου κοινού, να κερδίσει μερίδιο αγοράς.

Για του λόγου το αληθές, έσπευσε, λοιπόν, να εστιάσει στο παράδειγμα του Nom Nom, μιας πρωτοεμφανιζόμενης κοινότητας η οποία κατάφερε μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα να προσελκύσει περισσότερα από 3.500 Likes και να επιτύχει υψηλά ποσοστά engagement. Διότι, δημιουργήθηκε για να καλύψει τη διαπιστωμένη ανάγκη του κόσμου για περισσότερη περισσότερη κατανάλωση στο σπίτι και αξιοποίησε, μεταξύ άλλων, το Twitter, το Pinterest, το YouTube, το Google+ και το SEO… 

Λάμπρος Κατσανέβας, Opinion
Κάνε social και ερεύνα
Τα αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας με τη συμμετοχή τακτικών χρηστών των Social Media, ηλικίας 15-54 ετών, παρουσίασε ο Λάμπρος Κατσάνεβας, Γενικός Διευθυντής της Opinion. Όπως είπαν οι 8 στους 10, επισκέπτονται το Facebook σχεδόν καθημερινά, ενώ έχουν προφίλ σε τουλάχιστον άλλα 2 sites κοινωνικής δικτύωσης. Όσο για τους κυριότερους λόγους που χρησιμοποιούν το Facebook, το 81% απάντησε «για να διαβάζω/σχολιάζω τα posts φίλων» και το 74% «για να ποστάρω φωτογραφίες και να βλέπω φωτογραφίες άλλων».

Από την άλλη, μόλις 4 στους 10 συχνάζουν σχεδόν καθημερινά στο Twitter, ωστόσο δηλώνουν φανατικοί χρήστες και έχουν προφίλ σε τουλάχιστον άλλα 4 social sites. Σε ό,τι αφορά τη σχέση τους με τα brands, το 70% απάντησε ότι κάνει Like «για να ειδοποιούμαι για εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες», ενώ το 85% θυμάται τουλάχιστον 1 online ενέργεια στο Facebook ή το Twitter. Ποια αποδείχτηκε η πιο αποτελεσματική σύμφωνα με τον δείκτη Cloudfish των Opinion και re direct, ο οποίος αξιολογεί με βάση το τρίπτυχο “awareness, δράση και εικόνα»; Το e-shop του Πλαισίου.

Αγάθη Πλώτα, Tribal DDB
Social Media, τα ανθρωποκεντρικά
Το ένα μετά το άλλο, τα brands και τα agencies ανακαλύπτουν πόσο σημαντικά είναι τα Social Media, τα οποία, όπως υπενθύμισε η Αγάθη Πλώτα, Managing Director της Tribal DDB, μας εξασφαλίζουν ακόμα μεγαλύτερη αμεσότητα με τους καταναλωτές μας και περισσότερα insights γι’ αυτούς. Και μαζί με τα Social Media «ανακαλύψαμε ένα νέο ύφος επικοινωνίας πιο σύγχρονο, λιγότερο ξύλινο, λιγότερο corporate…». Τι σημαίνουν, όμως, όλα αυτά για τα brands και τη σχέση τους με τους καταναλωτές; Η ίδια εκτίμησε ότι «βρισκόμαστε στην αποκορύφωση της εφηβείας».

Στην περίοδο, δηλαδή, κατά την οποία προσπαθούν τα brands να έρθουν πιο κοντά στους χρήστες. Να αποσπάσουν έναν καλό λόγο, ένα χαμόγελο... Δεν είναι, όμως, ακριβώς φίλοι και το κοινό προσεγγίζει τα brands συνήθως όταν θέλει να ζητήσει ή να κερδίσει κάτι. Έχουν, λοιπόν, αρκετό δρόμο να διανύσουν ακόμα. Και αυτό θα συμβεί εάν συνεργαστούν με agencies που ακούνε τους πελάτες τους, προσφέρουν εμπειρίες, δημιουργούν αξία και μοιράζονται τα οφέλη χωρίς μικρά γράμματα και κολακείες. Αληθινά, έντιμα και ανθρώπινα...

Marketing Week (T. 1388)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778