Την καμπάνια επιμελείται η Lowe Athens

Η homepage της Ricardo.gr απέκτησε μια πιο καθαρή και εύχρηστη εικόνα, καθώς δημιουργεί πιο διακριτές τις ενότητες του site και δίνει στον χρήστη την άνεση να περιηγηθεί μέσα σε αυτό με μεγαλύτερη ευκολία. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους νέους χρήστες, όπου μέσα από ειδικευμένο εικαστικό οδηγούνται σε ξεχωριστή σελίδα με τις απαραίτητες πληροφορίες για εγγραφή τους καθώς και τα βασικά βήματα αγοράς και πώλησης στη Ricardo.gr. Επιπρόσθετα, η Ricardo.gr δίνει ένα δυναμικό σύνθημα για ηλεκτρονικές αγορές και πωλήσεις μέσω της νέας διαφημιστικής της εκστρατείας.

Η Ricardo.gr προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να γίνουν “Έμποροι στη Ricardo” κερδίζοντας χρήματα από αντικείμενα που δεν χρειάζονται ή δεν χρησιμοποιούν πλέον πουλώντας τα μέσα από τις 25 διαφορετικές κατηγορίες της. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη Lowe Athens και περιλαμβάνει ραδιοφωνικά μηνύματα, καταχωρίσεις, internet banners, viral και videos. Τα πρώτα θέματα της καμπάνιας είναι ο “Έμπορος Οργάνων” και ο “Έμπορος Όπλων”, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα εικαστικά στο ίδιο ύφος.