Marketing Week - Τα customer analytics της Avin ανέλαβε η ClientIQ

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας πελατών

Τα customer analytics της Avin ανέλαβε η ClientIQ

19 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Καύσιμα

Η ClientIQ και η Avin, εταιρεία του ομίλου Motor Oil, ξεκίνησαν συνεργασία στον τομέα των customer analytics, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών της Avin και μελών του προγράμματος πιστότητας «Avin Κερδίζω».

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778