Marketing Week - Η γερμανική ZDF επιλέγει πλατφόρμα της ATC

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Την Truly Media, για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης

Η γερμανική ZDF επιλέγει πλατφόρμα της ATC

24 Ιουνίου 2019 | 16:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Η Zweites Deutsches Fernsehen (ZDF), ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα δημόσιας τηλεόρασης στη Γερμανία, και συγκεκριμένα η ειδική ομάδα fact checkers της ZDF θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Truly Media για να συγκεντρώσει και να επαληθεύσει τις ηλεκτρονικές πληροφορίες και το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (UGC).

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778