Marketing Week - Leadmark: Το AI αλλάζει και την τηλεοπτική διαφήμιση

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στοιχεία δείχνουν τριπλασιασμό response και μείωση 60% του κόστους

Leadmark: Το AI αλλάζει και την τηλεοπτική διαφήμιση

21 Μαΐου 2019 | 14:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Advertising

Μπορεί ο αντίκτυπος και οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στο ψηφιακό μάρκετινγκ να θεωρούνται προφανείς ωστόσο δεν είναι ακόμα ευρέως γνωστό πως τα εργαλεία ΑΙ διαμορφώνουν ενεργά και μεταλλάσσουν και την τηλεοπτική διαφήμιση.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778