Marketing Week - Τάσος Βελιάδης, Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Γιάννης Αρμπής: Δέκα χρόνια Socialab

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Τάσος Βελιάδης, Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Γιάννης Αρμπής: Δέκα χρόνια Socialab

27 Φεβρουαρίου 2019 | 09:00 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

«Δημιουργούμε για τα brands πλατφόρμες επικοινωνίας και όχι απλά ιδέες». Υπό αυτή τη φιλοσοφία ατενίζει το μέλλον το 360 agency Socialab, συμπληρώνοντας φέτος δέκα χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Ποιες εξελίξεις και τάσεις στο χώρο της επικοινωνίας έχουν σφυρηλατήσει την τοποθέτησή της και πώς σκιαγραφούν το μέλλον της;

Marketers με τους οποίους δεν έχουμε συνεργαστεί μέχρι σήμερα, μας θεωρούν ένα social media agency. Αλλάζουν άποψη όταν βλέπουν το showreel μας», λέει χαρακτηριστικά ο CEO της Socialab, Γιώργος Αναγνωστόπουλος. Τι είναι λοιπόν η Socialab; Με την αφορμή της συμπλήρωσης των δέκα χρόνων παρουσίας στην ελληνική αγορά, ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος, μαζί με τον Chief Strategist της εταιρείας Τάσο Βελιάδη, και τον «υπεύθυνο» του νέου εγχειρήματος της Monogram, Γιάννη Αρμπή, απαντούν στο ερώτημα και παράλληλα, φωτίζουν περιοχές ενδιαφέροντος για τη σύγχρονη επικοινωνία των brands. Όπως επισημαίνουν, η Socialab δεν «επικοινωνεί» απλά ένα brand, αλλά βρίσκει το «cultural tension» που θα το κάνει να ξεχωρίσει.

    MW: Βρισκόμαστε στην αφετηρία της νέας χρονιάς. Ποιες είναι οι κρισιμότερες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις για την αγορά σας, οι οποίες πιστεύετε ότι θα μας απασχολήσουν;


Τάσος Βελιάδης
: Κάθε χρόνο βλέπουμε νέα trends για τη χρονιά που θα ακολουθήσει. Αυτά μας επηρεάζουν κυρίως στη χάραξη μιας νέας ενιαίας στρατηγικής για τα brands μας. Τα πιο σημαντικά από αυτά σίγουρα είναι τα Digitally Together, Everyone’s an Expert και Finding my JOMO. Γενικότερα, επειδή έχουμε περάσει σε μια digital ή βασικά σε μια εποχή που τα κάνουμε όλα από το κινητό μας, έχουμε αρχίσει να αμφισβητούμε κάποια δεδομένα που είχαμε μέχρι τώρα και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε καινούργια. Τα brands μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτά τα τρία trends, δίνοντας καμπάνιες στον κόσμο οι οποίες όντως πατάνε πάνω στα ενδιαφέροντά τους και στα trends της εποχής.

Αν εστίαζα κάπου λοιπόν, θα ήταν το Finding my JOMO. Πλέον, λόγω της χρήσης των κινητών τηλεφώνων είναι σαν να βρισκόμαστε συνέχεια σε μια διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου που δείχνει ότι περνάμε καλά δημιουργώντας, κι αυτό επιφέρει μια συνεχόμενη πίεση στο κοινό. Μπορούν λοιπόν τα brands να έρθουν και να δημιουργήσουν ενέργειες οι οποίες θα βγάλουν το κοινό από το σπίτι του, θα το κάνουν να ζήσει περισσότερο, να αθληθεί, να διασκεδάσει, να δημιουργήσει δικές του εμπειρίες. Κατά τα άλλα, μια άλλη τάση που βλέπω να έρχεται σιγά σιγά είναι η δημιουργία branded channels από τα ίδια τα brands στο YouTube. Θα μπούμε πλέον σε μια διαδικασία όπου τα ίδια τα brands θα δημιουργούν σειρές και πλατφόρμες οι οποίες θα εστιάσουν στο βίντεο, όχι μόνο στο Facebook και στο Instagram, αλλά και στο YouTube, το οποίο, αυτή τη στιγμή, λίγα brands έχουν καταφέρει να «κατακτήσουν».

    Πώς βρίσκει ειδικότερα την Socialab το 2019; Ποιες αλλαγές και εξελίξεις έχουν σημειωθεί ή δρομολογούνται από εσάς;


Γιώργος Αναγνωστόπουλος:
Η νέα χρονιά θα είναι η τέταρτη που λειτουργούμε ως 360 agency. Υπάρχουν marketing managers με τους οποίους δεν έχουμε συνεργαστεί μέχρι σήμερα, οι οποίοι θεωρούν ότι προσφέρουμε κυρίως υπηρεσίες social media. Όμως, όταν βλέπουν το showreel με δουλειές μας στην τηλεόραση, η πιο συνήθης αντίδραση είναι το «αααα, έχετε μεγαλώσει πολύ!»… Το 2019 μας βρίσκει με αρκετές εξελίξεις. Έχουμε κατ’ αρχάς καινούρια γραφεία, κάτι που έπρεπε να γίνει για να στεγάσουμε λίγο πιο άνετα τα 50 στελέχη μας. Παράλληλα, μας βρίσκει να έχουμε φέρει αρκετές υπηρεσίες in-house, προσαρμοζόμενοι στις ταχύτητες που ζητούν οι πελάτες.

Για παράδειγμα, έχουμε δημιουργήσει εσωτερικά ένα άρτια εξοπλισμένο studio για μικρά γυρίσματα, το οποίο εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες πελατών για video ή concept photography. Μας βρίσκει επίσης να έχουμε κλείσει μια πενταετία αποκλειστικής συνεργασίας με το Alba, όπου διδάσκουμε digital marketing. Είναι κάτι που κάναμε μόνοι μας παλιότερα, αλλά μόλις ήρθε το Alba και έβαλε τη σφραγίδα του, το project εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο course του είδους, με 1.500 άτομα να το έχουν παρακολουθήσει. Παράλληλα όμως, το 2019 μας βρίσκει να έχουμε κλείσει μία ακόμη χρήση με μηδενικό δανεισμό, μηδενικές οφειλές και κερδοφορία. Αυτό, μας ωθεί να δραστηριοποιούμαστε πλέον και στο εξωτερικό, αλλά και να θέτουμε τις βάσεις για δημιουργία νέων ventures. Στην ελληνική αγορά, το νέο μας asset είναι η Monogram, που την «τρέχει» ο Γιάννης Αρμπής. Ήδη μέσα σε ένα χρόνο η Monogram έχει «γράψει» περί τους 30 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων projects για ονόματα όπως Anytime και Eurobank.

    Οι καταναλωτές σήμερα βρίσκονται παντού, διαιρεμένοι σε εξειδικευμένα κοινά, με διαφοροποιημένες προτιμήσεις και ανάγκες. Πώς απαντάτε στην πρόκληση της χάραξης επικοινωνιακής στρατηγικής, μέσα σε αυτό το περιβάλλον;

Τάσος Βελιάδης: Αυτό που βλέπουμε τον τελευταίο χρόνο είναι μια στροφή στα Μέσα που χρησιμοποιεί ο κόσμος, ανάλογα πάντα με την ηλικία του. Βλέπουμε δηλαδή ειδικά τους νέους να αξιοποιούν πολύ περισσότερο το Instagram και το Youtube παρά το Facebook, ενώ γενικότερα το chatting και το Netflix έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Αυτό στρατηγικά, εκτός από chal-lenge, αποτελεί και μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για τα ίδια τα brands, να καταφέρουν να δημιουργήσουν δικό τους περιεχόμενο σε αυτά τα μέσα, ή γενικότερα να αξιοποιήσουν πολύ περισσότερο το digital, όχι μόνο δημιουργώντας banners αλλά αναλύοντας τι θέλει το κάθε target audience ξεχωριστά (με βάση interests και δημογραφικά), για να φτιάξουν εξειδικευμένες καμπάνιες για κάθε κοινό.

Προσωπικά μου είναι ξεκάθαρο ότι το κοινό αναζητά πλέον καλό περιεχόμενο. Είναι τόσο έντονη αυτή η αναζήτηση που δεν διστάζει πλέον ακόμα και να πληρώσει για να το βρει, πολύ πιο εύκολα απ’ ότι στο παρελθόν. Αυτό λοιπόν είναι και ένα νέο trend το οποίο τα brands αξίζει να αξιοποιήσουν. Το κοινό δε θέλει να δει άλλη μια καμπάνια, θέλει να δει κάτι που θα του προσφέρει περιεχόμενο που θα ήθελε να δει εκείνη τη στιγμή. Έχουμε περάσει από τη φάση που «ενοχλούμε» με τη διαφήμιση, σε μια νέα φάση, όπου είμαστε δίπλα στο κοινό και του παρέχουμε εργαλεία, ιδέες και βοήθεια να δει ή να δημιουργήσει ο ίδιος καλό περιεχόμενο. Εμείς λοιπόν αυτό που κάνουμε είναι να δημιουργούμε πλατφόρμες επικοινωνίας για τους πελάτες μας και όχι απλά ιδέες. Πλατφόρμες οι οποίες μπορούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον του κοινού για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλάζοντας τα Μέσα που χρησιμοποιούμε για τη διαφήμιση και πάντα με γνώμονα τη δημιουργία περιεχομένου που οι χρήστες και θα θελήσουν να δουν αλλά και να μοιραστούν με τους φίλους τους.

Marketers με τους οποίους δεν έχουμε συνεργαστεί μέχρι σήμερα, μας θεωρούν ένα social media agency. Αλλάζουν άποψη όταν βλέπουν το showreel μας», λέει χαρακτηριστικά ο CEO της Socialab, Γιώργος Αναγνωστόπουλος. Τι είναι λοιπόν η Socialab; Με την αφορμή της συμπλήρωσης των δέκα χρόνων παρουσίας στην ελληνική αγορά, ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος, μαζί με τον Chief Strategist της εταιρείας Τάσο Βελιάδη, και τον «υπεύθυνο» του νέου εγχειρήματος της Monogram, Γιάννη Αρμπή, απαντούν στο ερώτημα και παράλληλα, φωτίζουν περιοχές ενδιαφέροντος για τη σύγχρονη επικοινωνία των brands. Όπως επισημαίνουν, η Socialab δεν «επικοινωνεί» απλά ένα brand, αλλά βρίσκει το «cultural tension» που θα το κάνει να ξεχωρίσει.

    MW: Βρισκόμαστε στην αφετηρία της νέας χρονιάς. Ποιες είναι οι κρισιμότερες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις για την αγορά σας, οι οποίες πιστεύετε ότι θα μας απασχολήσουν;


Τάσος Βελιάδης
: Κάθε χρόνο βλέπουμε νέα trends για τη χρονιά που θα ακολουθήσει. Αυτά μας επηρεάζουν κυρίως στη χάραξη μιας νέας ενιαίας στρατηγικής για τα brands μας. Τα πιο σημαντικά από αυτά σίγουρα είναι τα Digitally Together, Everyone’s an Expert και Finding my JOMO. Γενικότερα, επειδή έχουμε περάσει σε μια digital ή βασικά σε μια εποχή που τα κάνουμε όλα από το κινητό μας, έχουμε αρχίσει να αμφισβητούμε κάποια δεδομένα που είχαμε μέχρι τώρα και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε καινούργια. Τα brands μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτά τα τρία trends, δίνοντας καμπάνιες στον κόσμο οι οποίες όντως πατάνε πάνω στα ενδιαφέροντά τους και στα trends της εποχής.

Αν εστίαζα κάπου λοιπόν, θα ήταν το Finding my JOMO. Πλέον, λόγω της χρήσης των κινητών τηλεφώνων είναι σαν να βρισκόμαστε συνέχεια σε μια διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου που δείχνει ότι περνάμε καλά δημιουργώντας, κι αυτό επιφέρει μια συνεχόμενη πίεση στο κοινό. Μπορούν λοιπόν τα brands να έρθουν και να δημιουργήσουν ενέργειες οι οποίες θα βγάλουν το κοινό από το σπίτι του, θα το κάνουν να ζήσει περισσότερο, να αθληθεί, να διασκεδάσει, να δημιουργήσει δικές του εμπειρίες. Κατά τα άλλα, μια άλλη τάση που βλέπω να έρχεται σιγά σιγά είναι η δημιουργία branded channels από τα ίδια τα brands στο YouTube. Θα μπούμε πλέον σε μια διαδικασία όπου τα ίδια τα brands θα δημιουργούν σειρές και πλατφόρμες οι οποίες θα εστιάσουν στο βίντεο, όχι μόνο στο Facebook και στο Instagram, αλλά και στο YouTube, το οποίο, αυτή τη στιγμή, λίγα brands έχουν καταφέρει να «κατακτήσουν».

    Πώς βρίσκει ειδικότερα την Socialab το 2019; Ποιες αλλαγές και εξελίξεις έχουν σημειωθεί ή δρομολογούνται από εσάς;


Γιώργος Αναγνωστόπουλος:
Η νέα χρονιά θα είναι η τέταρτη που λειτουργούμε ως 360 agency. Υπάρχουν marketing managers με τους οποίους δεν έχουμε συνεργαστεί μέχρι σήμερα, οι οποίοι θεωρούν ότι προσφέρουμε κυρίως υπηρεσίες social media. Όμως, όταν βλέπουν το showreel με δουλειές μας στην τηλεόραση, η πιο συνήθης αντίδραση είναι το «αααα, έχετε μεγαλώσει πολύ!»… Το 2019 μας βρίσκει με αρκετές εξελίξεις. Έχουμε κατ’ αρχάς καινούρια γραφεία, κάτι που έπρεπε να γίνει για να στεγάσουμε λίγο πιο άνετα τα 50 στελέχη μας. Παράλληλα, μας βρίσκει να έχουμε φέρει αρκετές υπηρεσίες in-house, προσαρμοζόμενοι στις ταχύτητες που ζητούν οι πελάτες.

Για παράδειγμα, έχουμε δημιουργήσει εσωτερικά ένα άρτια εξοπλισμένο studio για μικρά γυρίσματα, το οποίο εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες πελατών για video ή concept photography. Μας βρίσκει επίσης να έχουμε κλείσει μια πενταετία αποκλειστικής συνεργασίας με το Alba, όπου διδάσκουμε digital marketing. Είναι κάτι που κάναμε μόνοι μας παλιότερα, αλλά μόλις ήρθε το Alba και έβαλε τη σφραγίδα του, το project εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο course του είδους, με 1.500 άτομα να το έχουν παρακολουθήσει. Παράλληλα όμως, το 2019 μας βρίσκει να έχουμε κλείσει μία ακόμη χρήση με μηδενικό δανεισμό, μηδενικές οφειλές και κερδοφορία. Αυτό, μας ωθεί να δραστηριοποιούμαστε πλέον και στο εξωτερικό, αλλά και να θέτουμε τις βάσεις για δημιουργία νέων ventures. Στην ελληνική αγορά, το νέο μας asset είναι η Monogram, που την «τρέχει» ο Γιάννης Αρμπής. Ήδη μέσα σε ένα χρόνο η Monogram έχει «γράψει» περί τους 30 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων projects για ονόματα όπως Anytime και Eurobank.

    Οι καταναλωτές σήμερα βρίσκονται παντού, διαιρεμένοι σε εξειδικευμένα κοινά, με διαφοροποιημένες προτιμήσεις και ανάγκες. Πώς απαντάτε στην πρόκληση της χάραξης επικοινωνιακής στρατηγικής, μέσα σε αυτό το περιβάλλον;

Τάσος Βελιάδης: Αυτό που βλέπουμε τον τελευταίο χρόνο είναι μια στροφή στα Μέσα που χρησιμοποιεί ο κόσμος, ανάλογα πάντα με την ηλικία του. Βλέπουμε δηλαδή ειδικά τους νέους να αξιοποιούν πολύ περισσότερο το Instagram και το Youtube παρά το Facebook, ενώ γενικότερα το chatting και το Netflix έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Αυτό στρατηγικά, εκτός από chal-lenge, αποτελεί και μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για τα ίδια τα brands, να καταφέρουν να δημιουργήσουν δικό τους περιεχόμενο σε αυτά τα μέσα, ή γενικότερα να αξιοποιήσουν πολύ περισσότερο το digital, όχι μόνο δημιουργώντας banners αλλά αναλύοντας τι θέλει το κάθε target audience ξεχωριστά (με βάση interests και δημογραφικά), για να φτιάξουν εξειδικευμένες καμπάνιες για κάθε κοινό.

Προσωπικά μου είναι ξεκάθαρο ότι το κοινό αναζητά πλέον καλό περιεχόμενο. Είναι τόσο έντονη αυτή η αναζήτηση που δεν διστάζει πλέον ακόμα και να πληρώσει για να το βρει, πολύ πιο εύκολα απ’ ότι στο παρελθόν. Αυτό λοιπόν είναι και ένα νέο trend το οποίο τα brands αξίζει να αξιοποιήσουν. Το κοινό δε θέλει να δει άλλη μια καμπάνια, θέλει να δει κάτι που θα του προσφέρει περιεχόμενο που θα ήθελε να δει εκείνη τη στιγμή. Έχουμε περάσει από τη φάση που «ενοχλούμε» με τη διαφήμιση, σε μια νέα φάση, όπου είμαστε δίπλα στο κοινό και του παρέχουμε εργαλεία, ιδέες και βοήθεια να δει ή να δημιουργήσει ο ίδιος καλό περιεχόμενο. Εμείς λοιπόν αυτό που κάνουμε είναι να δημιουργούμε πλατφόρμες επικοινωνίας για τους πελάτες μας και όχι απλά ιδέες. Πλατφόρμες οι οποίες μπορούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον του κοινού για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλάζοντας τα Μέσα που χρησιμοποιούμε για τη διαφήμιση και πάντα με γνώμονα τη δημιουργία περιεχομένου που οι χρήστες και θα θελήσουν να δουν αλλά και να μοιραστούν με τους φίλους τους.


Πώς μπορεί να επιτευχθεί σήμερα ο βέλτιστος συνδυασμός δημιουργικότητας και αποτελεσμάτων, λαμβάνοντας υπόψη την περίπλοκη ψηφιακή πραγματικότητα;

Τ. Β.: Aυτό, αποτελεί το αιώνιο challenge! Ωστόσο, είμαστε πλέον στον κόσμο των Facts (#WTF) και στον κόσμο της αναζήτησης αποτελεσμάτων από τα ίδια τα brands. Έχοντας ξοδέψει αρκετά χρήματα στο digital, όλοι οι πελάτες εκτός από awareness, αναζητούν πολύ πιο συγκεκριμένα KPIs τα οποία πρέπει να πετύχουμε. Αυτό όμως δεν περιορίζει τη δημιουργικότητα. Το αντίθετο. Αυξάνει τη δημιουργικότητα, κάτω όμως από ένα πολύ ξεκάθαρο πρίσμα. Γίνεται πολύ πιο σημαντική η χάραξη σωστής στρατηγικής πριν από κάθε υλοποίηση. Οπότε, εμείς αυτό που κάνουμε είναι να βασιζόμαστε πάντα σε πολύ συγκεκριμένα στοιχεία για να δημιουργήσουμε τη στρατηγική για κάθε brand, ενώ αναζητούμε ταυτόχρονα ένα cultural tension, το οποίο θα κάνει το κάθε brand να ξεχωρίσει και να βγει πάνω από την κατηγορία του, δημιουργώντας καμπάνιες και ιδέες οι οποίες θα αγγίξουν το κοινό.

    Το σημαντικότερο ίσως ζητούμενο για τους διαφημιζόμενους και τα brands σήμερα, είναι η σύνδεση των επικοινωνιακών ενεργειών με μετρήσιμα αποτελέσματα. Πώς τοποθετείται η Socialab απέναντι σε αυτό;

Γ. Α.: Νομίζω πως αν έχει δείξει κάτι η αγορά του performance marketing είναι πως η σύνδεση επένδυσης με αποτελέσματα είναι σίγουρα εφικτή. Δεκάδες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, ειδικά εκείνα για τα οποία γίνεται παραγγελία online, μπορούν εύκολα να συνδεθούν με αποτελέσματα και να υπολογίσουμε το ROAS. Πέρα όμως από τα προϊόντα αυτά, οι μεγάλοι παίκτες εξετάζουν και κάποια μοντέλα TV attribution. Η Google προσφέρει τα πρώτα εργαλεία για κάτι τέτοιο, με μετρήσεις brand lift, αλλά αυτό είναι κάτι που κάθε brand μπορεί να κάνει αν θέλει να επενδύσει σε μια μικρής κλίμακας έρευνα. Το δικό μας positioning στην αγορά εδώ και χρόνια είναι ότι θέλουμε να συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα με την παράδοση αποτελεσμάτων, αυτό δηλαδή με το οποίο υπογράφουμε και στις προτάσεις μας: «Creating buzz, delivering results».

Για κάθε πελάτη όμως, τα μετρήσιμα αποτελέσματα είναι διαφορετικά. Κάποιοι μετράνε σε εμφανίσεις, άλλοι σε engagement, άλλοι σε foot traffic και άλλοι σε πωλήσεις. Οπότε, αντίστοιχα κι εμείς προσαρμοζόμαστε. Το σίγουρο πάντως είναι πώς ολοένα και πληθαίνουν οι κατηγορίες στις οποίες το σκέτο performance marketing -όπου ο στόχος είναι τo μέγιστο δυνατό ROAS- κάποια στιγμή «ταβανιάζει». Κάποια στιγμή, το performance αποδεικνύεται ένα zero-sum game, γιατί όταν όλοι οι παίκτες σε μια αγορά το πετύχουν, τότε αναγκάζονται να αναρωτηθούν από που έρχονται οι direct πωλήσεις. Και η απάντηση εκεί έχει συνήθως να κάνει με το προϊόν, τη διανομή και το brand. Και, το χτίσιμο του brand είναι συναίσθημα, όχι αριθμός.

    Για τον καθένα από εσάς, ποια είναι η «ευχή» για την εταιρεία και τους στόχους της που θα θέλατε να εκπληρωθεί μέσα στη χρονιά;

Μερικά ακόμα διεθνή βραβεία δε θα μας χάλαγαν… (γέλια!). Σοβαρά τώρα, ιδανικά θα θέλαμε να ευχηθούμε κάτι για όλη την αγορά, να έρθει επιτέλους η εξυγίανση που όλοι περιμένουν.

Η Monogram εγγυάται πραγματικά αποτελέσματα

    MW: Μια σημαντική είδηση που είχαμε από εσάς μέσα στο 2018, ήταν η δημιουργία της «Monogram». Ποιοι λόγοι και συνθήκες της αγοράς οδήγησαν στο λανσάρισμά της; Εάν μπορούσατε να δώσετε μία συμβουλή στους διαφημιζόμενους σήμερα, όσον αφορά στη βελτιστοποίηση της επικοινωνιακής τους επένδυσης, ποια θα ήταν αυτή;

Γιάννης Αρμπής, CEO Monogram: Σίγουρα υπάρχουν πολλά κενά στην digital προώθηση των brands και μια εταιρεία δεν μπορεί να τα καλύψει όλα 100%. Η Monogram, γι’ αυτό που μπορεί να εγγυηθεί είναι πραγματικά αποτελέσματα στις καμπάνιες, είτε αφορά στο performance κομμάτι είτε στο awareness της μάρκας. Διότι κάθε καμπάνια για εμάς είναι στη λογική του tailor made. Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της ερώτησής σας, θα έλεγα ότι, χονδρικά, υπάρχουν δύο τύποι διαφημιζομένων. Οι «maths», που κοιτούν μόνο τα νούμερα μιας καμπάνιας. Οι «art» που κοιτούν μόνο το εικαστικό μέρος. Η δική μου συμβουλή λοιπόν είναι να κοιτάξουμε τον συνδυασμό των δύο παραπάνω «metrics» για να πετύχουμε το σωστό combination για το βέλτιστο αποτέλεσμα.

FOCUS POINTS
- Digitally Together, Everyone’s an Expert και Finding my JOMO: Τρία trends «to watch for» το 2019
- Ανερχόμενη τάση η δημιουργία branded channels από τα ίδια τα brands στο YouTube
- Είναι ξεκάθαρο ότι το κοινό αναζητά πλέον καλό περιεχόμενο. Τα brands έχουν να ωφεληθούν από αυτή την εξέλιξη αν την αξιοποιήσουν σωστά
- Το σκέτο performance αποδεικνύεται κάποια στιγμή ένα zero-sum game. Για κάθε brand ή project, τα μετρήσιμα αποτελέσματα είναι διαφορετικά
- Το 2019 βρίσκει τη Socialab με κερδοφορία, μηδενικό δανεισμό και δημιουργία νέων ventures, σε Ελλάδα και εξωτερικό
- Το νέο asset της Socialab, η Monogram, έχει ήδη «γράψει» μέσα σε ένα χρόνο από το λανσάρισμά της περί τους 30 πελάτες

Marketing Week (T. 1558)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778