Marketing Week - H ομάδα Social Media της Coca-Cola ψάχνει τροπαιοθήκη!

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

H ομάδα Social Media της Coca-Cola ψάχνει τροπαιοθήκη!

29 Νοεμβρίου 2018 | 15:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τρόφιμα - Ποτά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Είναι ένα συνηθισμένο εσωτερικό αστείο στους διαδρόμους των γραφείων της Coca-Cola στην Ελλάδα, που επαναλαμβάνεται αρκετά συχνά κάθε Νοέμβρη, εδώ και 3 χρόνια, μετά την απονομή των Social Media Awards: «Πρέπει να φτιάξουμε μία τροπαιοθήκη αποκλειστικά για τα βραβεία που έφερε πάλι στο γραφείο η ομάδα των Social Media!».

Βραβευμένη 11 φορές από το 2016 ως σήμερα, η ομάδα που «τρέχει» τους επίσημους Social Media λογαριασμούς της Coca-Cola στην Ελλάδα, δικαιούται να ισχυριστεί πως έχει παγιώσει τη θέση της ανάμεσα στους πρωτοπόρους της ελληνικής αγοράς. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη πως φέτος, διακρίθηκε εκ νέου στην ιδιαίτερης βαρύτητας κατηγορία των καλύτερων In-House Client Social Media Teams, και συγκέντρωσε συνολικά 5 βραβεία, η επιτυχία λαμβάνει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις.

Ως μέλος του Communications & Interaction Center (CIC), ενός τμήματος με παρουσία στις 26 αγορές του Business Unit της Coca-Cola για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με έδρα την Ελλάδα, η in-house ομάδα των Social Media της Coca-Cola αποτελείται αυτή τη στιγμή από 5 άτομα που είναι υπεύθυνα για την παρουσία 6 διαφορετικών brands της εταιρείας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Η Ηλιάνα Σκορδή, ο Γιώργος Ξανθάκης, η Μάρω Τσιαμπά, ο Σπύρος Αρμάος και ο Γιάννης Περαντάκος, διαχειρίζονται 21 επίσημους λογαριασμούς σε 4 διαφορετικές πλατφόρμες για εμβληματικά brands όπως η Coca-Cola, η Fanta, η Sprite και το Schweppes, αλλά και ανερχόμενα όπως το Fuzetea και το Adez.

Η έντονη διάθεση για αλληλεπίδραση με το κοινό (περισσότερα από 50 χιλιάδες interactions με καταναλωτές σε διάστημα ενός έτους) και η διαρκής προσπάθεια για καινοτομία (η Coca-Cola υπήρξε μία από τις πρώτες εταιρείες που βρήκε αξία στα bots και το Snapchat, ήδη από το 2015), είναι τα 2 κυριότερα χαρακτηριστικά που ορίζουν την ομάδα των Social Media. Στρατηγική, περιεχόμενο κι αποτελέσματα έχουν την ίδια σημασία για την ομάδα του CIC. Όσον αφορά στη στρατηγική, για κάθε brand ή καμπάνια ορίζονται διαφορετικοί στόχοι, ενέργειες, KPIs. Το media spending και η στόχευση των επιθυμητών κοινών βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της ομάδας, η οποία στη συνέχεια αξιολογεί την συνεισφορά των Social Media στα Business Objectives ενός brand ή καμπάνιας.

Η ομάδα του CIC φροντίζει επίσης για το περιεχόμενο, συντονίζοντας τα συνεργαζόμενα agencies, κατευθύνοντας δεκάδες (πάνω από 200 σε διάρκεια ενός έτους) digital influencers, ή τέλος, αναλαμβάνοντας η ίδια τη δημιουργία αυθεντικού, πρωτότυπου και real time περιεχομένου όποτε προκύπτει ανάγκη ή ευκαιρία. Όλα αυτά συμπληρώνονται από reports, που παρέχουν μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν σε owned ή non-owned media και τα αποτελέσματα που αυτές έφεραν. Η ομάδα καλύπτει επίσης με reports, ανάγκες που αφορούν στη φήμη της εταιρείας στο ευρύτερο digital περιβάλλον, αλλά και τα συναισθήματα που προκαλεί στο κοινό οτιδήποτε αναρτήσει online.

Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο επόμενος στόχος μιας τόσο επιτυχημένης ομάδας, η απάντηση είναι εύκολη: η σύνδεση των Social Media με τις πωλήσεις, κάτι που άλλωστε αποτελεί ιερό δισκοπότηρο για κάθε στέλεχος της διαφημιστικής αγοράς που ασχολείται με το Facebook, το Instagram, το Youtube ή παρόμοιες πλατφόρμες.  Ήδη στο παρελθόν, η ομάδα της Coca-Cola έχει πειραματιστεί με bots, apps και digital publishers προκειμένου να βρει τρόπο να αυξήσει με ψηφιακό τρόπο τις πωλήσεις φυσικού προϊόντος και τα δείγματα είναι άκρως ενθαρρυντικά! Όπως τα ίδια τα μέλη της ομάδας αναφέρουν, υπάρχει πρόσφορο έδαφος που μπορεί μελλοντικά να αξιοποιηθεί με πολλούς δημιουργικούς τρόπους. Τα καλύτερα έρχονται!

Marketing Week (T. 1552)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778