Marketing Week - Η Unilever συνδέει video ads με φιλανθρωπικούς σκοπούς

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Δοκιμάζοντας νέα formats για το brand Knorr

Η Unilever συνδέει video ads με φιλανθρωπικούς σκοπούς

11 Απριλίου 2018 | 15:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Το brand Knorr της Unilever ξεκίνησε δοκιμές με νέα formats video ads, τα οποία επιτρέπουν στους θεατές να ενισχύσουν φιλανθρωπικούς σκοπούς της επιλογής τους με τα έσοδα που παράγονται εάν δουν τη διαφήμιση για τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778