Marketing Week - Βαρβάρα Παππά, BSH Οικιακές Συσκευές: «Το consumer journey δεν είναι μονοδιάστατο»

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Βαρβάρα Παππά, BSH Οικιακές Συσκευές: «Το consumer journey δεν είναι μονοδιάστατο»

7 Μαρτίου 2018 | 09:51 Γράφει ο Marketing Week  Editor Topics: Retail,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Οι οικιακές συσκευές της Bosch συγκαταλέγονται στα brands που δραστηριοποιήθηκαν δυναμικά στο χώρο του content marketing το 2017. Η Βαρβάρα Παππά μας δίνει τα insights πίσω από τη στρατηγική που «έδεσε» τη συνταγή της επιτυχίας στη σχέση των εν λόγω brands με τους καταναλωτές.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778