Marketing Week - Greenpeace vs Mattel: Μαθήματα Social Media

Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Greenpeace vs Mattel: Μαθήματα Social Media

13 Σεπτεμβρίου 2011 | 12:15 Γράφει η Φωτεινή  Κατσάνου Topics: Campaigns,Ενέργεια / Περιβάλλον

Ένα ακόμα παράδειγμα της δύναμης των Νέων Μέσων, αποτελεί η διαμάχη της Greenpeace και των εταιρειών κατασκευής παιχνιδιών Mattel, Hasbro, Disney και Lego. Η Greenpeace κατηγόρησε τις εν λόγω εταιρείες για αποψίλωση των δασών της Ινδονησίας, που χρησίμευαν στη συσκευασία των παιχνιδιών. Η Greenpeace στράφηκε στα Νέα Μέσα και δημιούργησε τεράστια διαφημιστική καμπάνια, για να διασώσει τα δάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778