Marketing Week - Alpha: Το «Έρωτας Μετά» συνομιλεί με τους fans της σειράς

Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Δεύτερη cross platform διαδραστική ενέργεια από κανάλι

Alpha: Το «Έρωτας Μετά» συνομιλεί με τους fans της σειράς

10 Δεκεμβρίου 2019 | 16:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τηλεόραση

Άλλη μια πρωτοποριακή ενέργεια για τα ελληνικά τηλεοπτικά δεδομένα, πραγματοποιήθηκε για τη σειρά «Έρωτας Μετά» την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου.

Μετά την πρώτη διαδραστική επικοινωνία του τηλεοπτικού κοινού με τους σεναριογράφους της σειράς που πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου (Live Twitter Chat Event), ξεκίνησε μια 2η διαφορετική ενέργεια διάδρασης. Ο τηλεοπτικός χαρακτήρας της Νόρας (ηθοποιός Ευγενία Σαμαρά), η οποία ασχολείται συστηματικά με την αστυνομική έρευνα στη σειρά, στο επεισόδιο της 5ης Δεκεμβρίου βάσει σεναρίου ενεργοποίησε ένα «προσωπικό» Twitter account για να αναζητήσει πληροφορίες από άλλους χρήστες και για να συμπαρασταθεί σε άλλες γυναίκες που έχουν πέσει θύματα κακοποίησης.

Το συγκεκριμένο account https://twitter.com/norasearching ενεργοποιήθηκε ταυτόχρονα τηλεοπτικά και διαδικτυακά. Είναι η πρώτη φορά σε σειρά ελληνικής μυθοπλασίας που ένας τηλεοπτικός χαρακτήρας όχι μόνο αποκτά «φωνή» στα social media, αλλά η δράση αυτή ενσωματώνεται και στην πλοκή του σεναρίου. Κατά την τηλεοπτική προβολή της σκηνής, στις 22:50 οι τηλεθεατές παρακολούθησαν τη Νόρα η οποία έκανε ανάρτηση μέσω του κινητού της τηλεφώνου.

Την ίδια ακριβώς στιγμή στις 22:50 η ανάρτηση πραγματοποιήθηκε και στο Twitter account, αλλά και σε ένα online blog, norasearching.blogspot.com. Όπως επισημαίνει ο Alpha, είναι η πρώτη φορά που συναντάται το φαινόμενο της cross platform δράσης εντεταγμένο σεναριακά σε σειρά ελληνικής μυθοπλασίας, ενισχύοντας το fan base της σειράς και τη διάδραση με αυτό.

Marketing Week Online( 10 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778