Κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα άρθρα της μεταφέρει στην οθόνη η Washington Post, λανσάροντας ένα TV app που θα αφορά τα «πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα νέα και αναλύσεις της».

Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ μέσα από την εφαρμογή για να δουν video και να ακούσουν ηχητικά αρχεία, ωστόσο το νέο εργαλείο δίνει έμφαση στον γραπτό λόγο. «Θέλαμε να φέρουμε το πιο engaging storytelling της Post στις “έξυπνες” τηλεοράσεις, εκεί όπου οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να βλέπουν videos ή να παίζουν παιχνίδια», εξήγησε η Kat Downs Mulder, Vice-President of Product and Design του φύλλου και προσέθεσε: «Δεν πρόκειται για ένα προϊόν video. Έχουμε δημιουργήσει μια εμπειρία που δίνει στους αναγνώστες μας πρόσβαση στη δημοσιογραφία μας με έναν άνετο τρόπο για να ανακαλύψουν έναν διαφορετικό ρόλο που μπορεί να έχει στη ζωή τους».

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εφημερίδας, οι διαφημίσεις στο πλαίσιο της εφαρμογής θα φαίνονται με αντίστοιχο τρόπο όπως και σε άλλα ψηφιακά κανάλια, θα είναι όμως αποκλειστικά φτιαγμένες για την πλατφόρμα. Το app θα υποστηρίζει επίσης και branded content. Για την ανάπτυξη του νέου εργαλείου, η εσωτερική ομάδα έρευνας της Post συνεργάστηκε με την SAP για την ανάλυση των συνηθειών των χρηστών του Fire TV και συγκέντρωσε feedback απευθείας από τους πελάτες της.
(Πηγή: TheDrum)