Marketing Week - Πώς ο Guardian ξεπερνά έναν «άπιαστο» στόχο

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Η νέα καμπάνια στοχεύει στην προσέλκυση 1 εκατ. συνδρομητών

Πώς ο Guardian ξεπερνά έναν «άπιαστο» στόχο

14 Οκτωβρίου 2019 | 17:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International

Ένα εκατομμύριο συνδρομητές επιδιώκει να προσθέσει στην αναγνωστική του βάση ο Guardian, μέσα από τη μεγάλη του καμπάνια Hope is Power.

Ο Chief Executive David Pemsel βρίσκεται πίσω από την ανανέωση του μοντέλου συνδρομητικών εσόδων, το οποίο ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια και μετέτρεψε ένα έλλειμμα 57 εκατ. λιρών σε κέρδος 0,8 εκατ. λιρών για τη φετινή χρονιά. Το 2015, αποφασίστηκε ομόφωνα ότι το φύλλο έπρεπε να περιορίσει την πρόσβαση στο περιεχόμενό του, «υψώνοντας» paywall. Έθεσε έτσι την πρόκληση να μετατρέψει τα 156 εκατ. browsers σε ενεργούς υποστηρικτές, σε μια περίοδο όπου διέθετε 175.000 print και digital συνδρομές.

Μέχρι το τέλος του 2018 είχε αγγίξει το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου συνδρομών και συνεχίζει πλέον για ένα ακόμη εκατομμύριο. «Αναπτύσσουμε τις σωστές λειτουργίες και πειραματιζόμαστε με τη μέθοδό μας. Μέσα από την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους αναγνώστες μας και τη βραβευμένη δημοσιογραφία μας θα φτάσουμε στο δεύτερο εκατομμύριο», αναφέρει η Marketing Director της εφημερίδας Sonia Sudhakar, υποστηρίζοντας ότι τώρα διπλασιάζουν αυτό που κάποτε θεωρούσαν «άπιαστο» στόχο.

Η εφημερίδα ανέθεσε την καμπάνια στην Uncommon, το shop που έστησαν τα πρώην στελέχη της Grey, Nils Leonard, Lucy Jameson και Natalie Graeme και το αποτέλεσμα ήταν η καμπάνια Hope is Power. Στόχο, να ενθαρρύνει το κοινό να αμφισβητεί το status quo και να ελέγχει την εξουσία.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 14 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778