Τη μεγαλύτερη brand campaign τους από το ξέσπασμα της κρίσης το 2008 λανσάρουν οι Financial Times, εισάγοντας την πλατφόρμα «The new agenda».

Στόχος, η ανανέωση του brand, αλλά και η αύξηση των συνδρομών, τόσο στο έντυπο, όσο και στο site. Με μότο «Capitalism: time for a reset», η καμπάνια φέρει την υπογραφή της The Brooklyn Brothers και αποβλέπει στην πυροδότηση διαλόγου σχετικά με το disruption των καθιερωμένων επιχειρηματικών και οικονομικών μοντέλων.

Η Finola McDonnell, Chief Communications and Marketing Officer των FT, σχολίασε σχετικά: «Συνδυάζουμε για πρώτη φορά μια καμπάνια branding με μια καμπάνια acquisition ώστε να έχουμε καλύτερη απόδοση για την επένδυσή μας». Η σημερινή έκδοση είναι «τυλιγμένη» με το δημιουργικό της καμπάνιας, ενώ το FT.com θα είναι δωρεάν για τους αναγνώστες σε όλο τον κόσμο για 24 ώρες.

Εκτελέσεις του δημιουργικού θα εμφανιστούν σε out-of-home, digital, mobile και display, ενώ η καμπάνια θα θέτει στο κοινό προβληματισμούς γύρω από διάφορες θεματικές, όπως η κοινωνική αλλαγή, οι τεχνολογικές εξελίξεις και η ηθική των επενδύσεων. «Εν μέρει, η καμπάνια στοχεύει στην προσέλκυση νέων κοινών», ανέφερε η McDonnell και προσέθεσε: «Η έρευνά μας δείχνει ότι τα νεαρότερα κοινά δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις αξίες από τις προηγούμενες γενιές και υποστηρίζουν έμπρακτα τις πεποιθήσεις τους».
(Πηγή: Campaign)