Μια «υβριδική» ομάδα συνέθεσε η WPP για τον λογαριασμό media της L’Oreal σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία.

Το «Beauty Tech Lab» θα αναλάβει τον λογαριασμό, αξίας 106 εκατ. λιρών και θα απαρτίζεται τόσο από στελέχη του agency όσο και του πελάτη. Στο spec που ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβρη, η Essence αναδείχθηκε νικήτρια, ωστόσο, όπως ανακοίνωσε ο κολοσσός της ομορφιάς, η συνεργασία με το digital shop θα οδηγήσει στη δημιουργία του Beauty Tech Labs, μιας αποκλειστικής ομάδας client-agency, που «θα αξιοποιεί την τεχνολογία της Essence και της L’Oréal, την επιχειρησιακή εξειδίκευση, το ταλέντο και την απρόσκοπτη πρόσβαση σε insights, γνώση και πόρους ολόκληρης της WPP».

Ο Chief Executive for EMEA της Essence, Tim Irwin, δήλωσε ότι το agency ήταν «ενθουσιασμένο» για τη συνεργασία με τη L’Oreal, όχι μόνο για την οικοδόμηση ενός νέου μοντέλου συνεργασίας πελάτη-agency, αλλά και επειδή «τίθενται νέα standards για το τι είναι δυνατό στα πεδία των data analytics και media». Η UK Country Manager της WPP, Karen Blackett, προσέθεσε: «Η WPP είναι ενθουσιασμένη που θα προσφέρει στη L’Oreal έναν νέο τρόπο εργασίας και ένα νέο μοντέλο agency, που έχει φτιαχτεί για το μέλλον».
(Πηγή: TheDrum)