Τα δημοφιλέστερα διαφημιστικά σποτ, τα σλόγκαν τηλεοπτικών διαφημίσεων που άφησαν εποχή, αλλά και η ίδια η εξέλιξη της ελληνικής διαφήμισης μετά την εμφάνιση της τηλεόρασης στα τέλη της δεκαετίας του ‘60 είναι οι πρωταγωνιστές του δεύτερου και τελευταίου μέρους του αφιερώματος της «Μηχανής του Χρόνου» για την ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα (Δευτέρα 10/6, 21.00, Cosmote History HD).

Στα τέλη της δεκαετίας του ‘60, η Ελλάδα πέρασε στην εποχή της τηλεόρασης και τότε η διαφήμιση έσπευσε να εκμεταλλευτεί τη δημοτικότητα του νέου μέσου στο ελληνικό κοινό. Στο νέο επεισόδιο της «Μηχανής του Χρόνου», διαφημιστές, συγγραφείς και εικονογράφοι περιγράφουν στον Χρίστο Βασιλόπουλο βήμα-βήμα πώς φτιάχνεται μια διαφήμιση, σχολιάζοντας τις δυσκολίες των πρώτων ετών, όταν όλα γίνονταν στο χέρι και δεν υπήρχαν υπολογιστές.

Ειδική αναφορά γίνεται και στα επονομαζόμενα «τζινγκλάκια» των διαφημίσεων, που πολλές φορές συνέθεταν οι ίδιοι οι κειμενογράφοι. Η εκπομπή «στέκεται» και στην κοινωνική διαφήμιση, ενώ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, προβάλλονται παλιές τηλεοπτικές διαφημίσεις που αποκαλύπτουν πτυχές της ελληνικής κοινωνίας και της οικονομίας των προηγούμενων δεκαετιών.