Marketing Week - Σε πτώση η ραδιοφωνική διαφήμιση το πρώτο 4μηνο 2019

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Σύμφωνα με στοιχεία του Spot Monitor

Σε πτώση η ραδιοφωνική διαφήμιση το πρώτο 4μηνο 2019

9 Μαΐου 2019 | 15:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Ραδιόφωνο

Μειωμένος κατά 4,31% καταγράφηκε ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος, σε δευτερόλεπτα, το πρώτο τετράμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Σύμφωνα με στοιχεία του Spot Monitor, η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στη Θεσσαλονίκη, με ποσοστό 13,24%, ενώ ακολουθούν η Αθήνα με -1,26% και η Περιφέρεια με -3,85%. Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά παρέμεινε στην κορυφή των κατηγοριών με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο, καταγράφοντας όμως σημαντική μείωση, από 6.043.123 δευτερόλεπτα το 2018 σε 5.079.515 το 2019.

Ακολουθούν οι κατηγορίες κινητή τηλεφωνία, οικονομικοί οργανισμοί και διασκέδαση. Σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων κατέχει σταθερά την πρωτιά και τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, με την πρώτη τριάδα να απαρτίζεται από τους Μασούτης, Lidl και ΑΒ Βασιλόπουλος.

Το brand που αύξησε περισσότερο τη διαφημιστική προβολή του σε επίπεδο χρόνου ήταν η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), ενώ το brand που τη μείωσε περισσότερο ήταν ο Σκλαβενίτης. Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο στην Αθήνα κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η Lidl. Στο τετράμηνο, ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Απρίλιος, με 12.349.059 δευτερόλεπτα.

Marketing Week Online( 9 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778