Marketing Week - Ανοίγει ο δρόμος για τη μείωση του φόρου διαφήμισης στα περιφερειακά κανάλια

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Κατατέθηκε σχετική τροπολογία που προβλέπει τη διαμόρφωση από 20% σε 5%

Ανοίγει ο δρόμος για τη μείωση του φόρου διαφήμισης στα περιφερειακά κανάλια

18 Απριλίου 2019 | 15:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά,Τηλεόραση

Προς εκπλήρωση φαίνεται ότι βαίνει ένα πάγιο αίτημα των Περιφερειακών Καναλιών, καθώς σε πρόσφατο νομοσχέδιο που κατατέθηκε προς ψήφιση, περιλαμβάνεται τροπολογία η οποία προβλέπει την επέκταση από 1/05/2019 του μειωμένου συντελεστή (5%) του ειδικού φόρου επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων, στο σύνολο των τηλεοπτικών Μέσων, δηλαδή και στα περιφερειακά και τοπικά κανάλια.

Όπως είναι γνωστό, ο ειδικός αυτός φόρος ανέρχεται μέχρι σήμερα για τα περιφερειακά κανάλια σε 20%, ενώ για τα εθνικής εμβέλειας έχει μειωθεί σε 5% από το 2018. Η Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας έχει κατ’ επανάληψη τοποθετηθεί για το θέμα, με τον Πρόεδρό της Αντώνη Δημητρίου να κάνει πρόσφατα λόγο ακόμη και για προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση ως τον ορισμό του αθέμιτου ανταγωνισμού:

«Σε όλες τις κατηγορίες των τηλεοπτικών ΜΜΕ, δηλαδή στα εθνικά κανάλια, στην ΕΡΤ και στα συνδρομητικά, ο φόρος αυτός που επιβάλλεται επί των διαφημίσεων μειώθηκε από 20% σε 5%. Σε μας και μόνο σε μας παρέμεινε 20%. Είναι μια εντελώς άδικη, παράλογη και αδικαιολόγητη εξαίρεση που αν συνεχιστεί και άλλο θα μας βγάλει τελείως εκτός διαφημιστικής αγοράς, καθώς θα είμαστε ο μόνος κλάδος στην τηλεοπτική διαφημιστική αγορά που θα επιβαρύνεται με τον φόρο».

Η τροπολογία που έρχεται να ανταποκριθεί στο αίτημα αυτό, κατατέθηκε από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης στο πλαίσιο σχεδίου νόμου του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Η τροπολογία προβλέπει επίσης την εφαρμογή μέτρων ενίσχυσης των εφημερίδων πανελλήνιας και περιφερειακής κυκλοφορίας, μέσα από προγράμματα που θα καταρτίζονται με κοινές αποφάσεις των υπουργείων Οικονομικών και ΥΨΗΠΤΕ και τα οποία θα χρηματοδοτούνται από εθνικούς ή κοινοτικούς πόρους.

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778