Marketing Week - Στα δυνατά insights επενδύει η GroupM

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Αναθέτει στον Brian Wieser το παγκόσμιο business intelligence

Στα δυνατά insights επενδύει η GroupM

7 Φεβρουαρίου 2019 | 17:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Μετακινήσεις Στελεχών

Έναν από τους πιο influential αναλυτές ενέταξε στο δυναμικό της η GroupM, χρίζοντας τον Brian Wieser Global President οf Business Intelligence.

Προερχόμενος από την Pivotal Research, θα αναφέρεται στον global chief executive Kelly Clark. Θεωρούμενος ως ο άνθρωπος τα λόγια του οποίου χρησιμοποιούνται συχνότερα στη διαφήμιση, ο Weiser αναλαμβάνει να ενισχύσει το προφίλ του thought-leader για το media buying agency της WPP, συνεργαζόμενος με πελάτες για να δημιουργήσουν καμπάνιες με πιο δυνατά insights.

Ο Kelly Clark δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τον Brian στην ομάδα μας. Είναι ιδανικός για τη δημιουργία αναλύσεων στη βάση insights που θα βοηθήσουν τους πελάτες μας να λάβουν επενδυτικές αποφάσεις για το marketing». Ο Wieser σχολίασε ότι εντάχθηκε στο agency καθώς «είναι η καλύτερη ευκαιρία για να συμβάλει στη διαμόρφωση του μέλλοντος του marketing και της διαφήμισης».

Σημείωσε ότι ολόκληρη η βιομηχανία υφίσταται disruption λόγω της τεχνολογίας και ότι οι κανόνες για τα brands ξαναγράφονται και προσέθεσε: «Για περίπου οχτώ χρόνια στην Pivotal, δημιουργώ συνδέσεις με κάθε γωνιά της αγοράς προκειμένου να αξιολογήσω πώς οι σημαντικότεροι παίκτες οδηγούν ή ακολουθούν αυτήν την αλλαγή. Είμαι ενθουσιασμένος που θα χρησιμοποιήσω αυτή την εμπειρία και το insight στην GroupM και τη WPP για να συμβάλω στην ανάπτυξη των πελατών».
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 7 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778