Marketing Week - Εγκαίνια για το ιδιόκτητο δίκτυο εκπομπής σήματος της ΕΡΤ

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Στην έξοδο από την Digea αναμένεται να ακολουθήσουν και τα περιφερειακά Μέσα;

Εγκαίνια για το ιδιόκτητο δίκτυο εκπομπής σήματος της ΕΡΤ

4 Φεβρουαρίου 2019 | 16:28 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά,Τηλεόραση

Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς και ο Υφυπουργός Λευτέρης Κρέτσος, εγκαινίασαν τη λειτουργία του ιδιόκτητου δικτύου μετάδοσης του σήματος της ΕΡΤ, στις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή.

Η ΕΡΤ εξασφάλισε 135 πομπούς επίγειας ψηφιακής ευρυεκπομπής τηλεοπτικού σήματος, έναντι 1,6 εκατ. ευρώ και αποδεσμεύεται πλέον από την Digea στην οποία κατέβαλε ετησίως 1,6 εκατ. ευρώ για τη διανομή του σήματός της στην επικράτεια. Σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Υφυπουργός Λευτέρης Κρέτσος ανέφερε ότι μόλις ολοκληρωθούν οι όποιες εργασίες απαιτούνται για την πλήρη ενεργοποίηση της δεύτερης πολυπλεξίας και της θυγατρικής ΕΡΤ-Net, «μπορούμε με νηφαλιότητα και σε νέα βάση να αντιμετωπίσουμε και τα προβλήματα των περιφερειακών καναλιών με τη Digea».

Όπως είπε, τα περιφερειακά κανάλια διαμαρτύρονται για το ενοίκιο που πληρώνουν στη Digea, αλλά και για την ποιότητα μετάδοσης του σήματός τους από αυτήν, ενώ, ο εκπρόσωπος της Digea δήλωσε πρόσφατα σε ημερίδα της Ένωσης Περιφερειακών Καναλιών ότι και η Digea θέλει να απαλλαγεί από τους περιφερειακούς σταθμούς γιατί η μεταφορά του ψηφιακού τους σήματος φέρνει ζημίες στην εταιρεία.

«Σε αυτό το πλαίσιο», σχολίασε ο Λ. Κρέτσος, «εμείς δεν θα εμποδίσουμε την πιθανότητα ενός συναινετικού διαζυγίου μεταξύ των περιφερειακών σταθμών και της Digea, αλλά αντίθετα θα τη διευκολύνουμε έχοντας πλέον και το δίκτυο της ΕΡΤ σε ετοιμότητα. Όλα όμως πρέπει να γίνουν με σχέδιο, σε κλίμα ειλικρινούς διαλόγου και συναίνεσης και στο πλαίσιο των όσων ορίζει ο εθνικός χάρτης για τη διάθεση του δεύτερου ψηφιακού μερίσματος».

Marketing Week Online( 4 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778