Marketing Week - Σταθεροποιείται στο 3-4% η ανάπτυξη της διαφήμισης στην Ελλάδα

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Στο +3,4% υπολογίζεται και για το 2018

Σταθεροποιείται στο 3-4% η ανάπτυξη της διαφήμισης στην Ελλάδα

11 Ιανουαρίου 2019 | 15:22 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Έρευνες

Σε μονοψήφιο ποσοστό μεταξύ του 3% και 4% φαίνεται να σταθεροποιείται η ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα, για 2η συνεχή χρονιά.

Όπως είναι γνωστό, το 2017 η ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα εκτιμήθηκε στο 3-4%. Στη συνέχεια, και στο 1ο τρίμηνο του 2018, εμφάνισε ρυθμό ανάπτυξης 7%, για να σταθεροποιηθεί τελικά στο σύνολο του έτους στο 3,4%, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Magna της IPG Mediabrands. Το 2018 είναι η 3η κατά σειρά χρονιά ανάπτυξης για τη διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα, μετά τη δραματική πτώση της τάξης του 50% την περίοδο 2008-2015.

Το 2016 ήταν η πρώτη χρονιά ανάκαμψης με ποσοστό 5%, ακολουθούμενη από μικρότερα ποσοστά της τάξης του 3-4% το 2017 και το 2018. Για ανάπτυξη «χαμηλής πτήσης» κάνει λόγο στον απολογισμό του για το 2018 ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (όπως δημοσιεύεται στο site του Συνδέσμου). Όπως αναφέρει εκεί ο Πρόεδρος ΔΣ του ΣΔΕ Γρηγόρης Αντωνιάδης, το 2018 ήταν μία χρονιά με θετικό πρόσημο όσον αφορά στην ανάπτυξη της οικονομίας, ωστόσο η ανάπτυξη αυτή δεν ήταν ικανή να προσελκύσει παραγωγικές ξένες επενδύσεις, να υποστηρίξει την έξοδο της χώρας στις αγορές και να συμπαρασύρει τη διαφημιστική αγορά σε τροχιά σημαντικής ανάπτυξης.

Αύξηση στο μερίδιο δαπάνης το 2018 εμφάνισαν η τηλεόραση (η οποία, σε αντίθεση με την παγκόσμια τάση, παραμένει πρώτο Μέσο σε απορρόφηση διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα), το digital και τα ραδιόφωνα. Χαμένοι για μία ακόμα χρονιά ήταν οι εφημερίδες, τα περιοδικά και το outdoor. Τα παραπάνω, αφήνουν ανοιχτό το ερώτημα εάν η αγορά περνά εν τέλει από τη φάση της διόρθωσης στη φάση της πραγματικής ανάπτυξης. Στο 8ο κύμα της έρευνας Forecomm_s για το 3ο τρίμηνο του 2018, τα στελέχη εμφανίστηκαν επιφυλακτικά ως προς τις εκτιμήσεις τους για την πορεία της αγοράς, παραμένοντας ωστόσο στο έδαφος του θετικού πρόσημου.

Marketing Week Online( 11 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778