Σύμφωνα με τα στοιχεία του Spot Monitor
Αισιόδοξα φαίνεται να είναι τα μηνύματα για το ραδιόφωνο όσον αφορά στην απορρόφηση διαφημιστικής προβολής, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του Spot Monitor, το σύνολο των δευτερολέπτων διαφημιστικών μηνυμάτων αυξήθηκε το 2018 κατά 4,59% σε σχέση με το 2017.

Συγκεκριμένα, στην Αθήνα καταγράφηκε αύξηση 2,54%, με συνολικά 46.824.152 δευτερόλεπτα, στη Θεσσαλονίκη καταγράφηκε μείωση 5,41% με μόλις 17.981.899 δευτερόλεπτα, ενώ η Περιφέρεια σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 8,57%, με 77.347.523 δευτερόλεπτα το 2018. Το top 3 των κατηγοριών που διαφημίστηκαν περισσότερο στο ραδιόφωνο τη χρονιά που πέρασε αποτελούν τα τρόφιμα-ποτά, η κινητή τηλεφωνία και οι οικονομικοί οργανισμοί.

Σε επίπεδο brands, το top 10 που επέλεξε να επενδύσει στη ραδιοφωνική προβολή ήταν οι Lidl, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Wind Vision, Stoiximan.gr, Σκλαβενίτης, η εφημερίδα Παραπολιτικά, τα Hondos Center, το Regency Casino Mont Parnes και η εφημερίδα Real News. Το brand που αύξησε περισσότερο την προβολή του σε σχέση με το
2017 ήταν η Σκλαβενίτης, ενώ αυτό που τη μείωσε περισσότερο ήταν η Savebet.gr. Στην Αθήνα την πρωτοκαθεδρία στη ραδιοφωνική διαφημιστική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων κατείχε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη ο Μασούτης και στην Περιφέρεια η Τράπεζα Πειραιώς.