Marketing Week - Συμφωνία 180 εκατ. ευρώ για τον όμιλο Antenna

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Για την πώληση των εταιρειών του σε Σερβία και Μαυροβούνιο

Συμφωνία 180 εκατ. ευρώ για τον όμιλο Antenna

5 Δεκεμβρίου 2018 | 17:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τηλεόραση

Ο όμιλος Antenna, προχώρησε στην πώληση των εταιρειών του στη Σερβία και το Μαυροβούνιο έναντι του ποσού των 180 εκατ. ευρώ.

Το χαρτοφυλάκιο στη Σερβία περιλαμβάνει δύο κανάλια ελεύθερης λήψης, τα PRVA και Ο2TV, έξι συνδρομητικά, τέσσερα websites και έναν ραδιοφωνικό σταθμό, ενώ στο Μαυροβούνιο περιλαμβάνει ένα κανάλι εθνικής εμβέλειας και ένα ραδιοφωνικό σταθμό. Πρόκειται για άλλο ένα μεγάλο επενδυτικό deal, σε μια σειρά επιτυχημένων κινήσεων του Προέδρου του ομίλου Antenna, Θοδωρή Κυριακού.

Ο ίδιος, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε υπερήφανοι για τον τρόπο με τον οποίο αναπτύξαμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα στη Σερβία και το Μαυροβούνιο. Η δυναμική παρουσία μας σε αυτές τις χώρες, όλα αυτά τα χρόνια και η επιτυχημένη συμφωνία για την πώληση των δικτύων μας αποδεικνύουν τη δυνατότητά μας να επενδύουμε σε ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές εδραιώνοντας την παρουσία μας στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Συνεχίζουμε να επενδύουμε διεθνώς σε νέες ευκαιρίες στο χώρο των Media και παραγωγής περιεχομένου».

Ο όμιλος Antenna παραμένει από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο των ΜΜΕ, με παρουσία σε 20 χώρες σε Ευρώπη, Β. Αμερική και Αυστραλία. Στο πρόσφατο παρελθόν έχει ανακοινώσει σημαντικές επενδύσεις και διεθνείς συνεργασίες με εταιρείες όπως Facebook, Twitter, Spotify, Imagine Entertainment, Vice, Τhrive Global και Cheddar. Επίσης, είναι στρατηγικός εταίρος και ένας από τους βασικούς μετόχους της επενδυτικής τράπεζας Raine Group. Ήδη, προετοιμάζονται οι επόμενες επενδύσεις σε Ουγγαρία, Λιθουανία, Ρωσία και Βουλγαρία, καθώς και σε δύο μιντιακές επιχειρήσεις στην Αμερική.

Marketing Week Online( 5 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778