Η διοργάνωση των Regional Media Awards και του Regional Media Forum μας έδωσε την ευκαιρία να έρθουμε σε άμεση επαφή με το χώρο των Περιφερειακών και Τοπικών Μέσων και να δούμε από πρώτο χέρι τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία που αυτά έχουν.

Μιλήσαμε με τους ανθρώπους τους, ακούσαμε πολλές και διαφορετικές απόψεις, είδαμε πτυχές που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, εντοπίσαμε χρόνιες παθογένειες αλλά και μοναδικές ευκαιρίες που μένουν αναξιοποίητες από αυτά, για διάφορους λόγους. Το συμπέρασμα είναι ότι τα μέσα της Περιφέρειας αποτελούν την καρδιά της άλλης Ελλάδας, προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες στους κατοίκους της και έχουν κάθε λόγο να δικαιούνται από την διαφημιστική αγορά περισσότερα από αυτά που σήμερα «απολαμβάνουν».

Φυσικά για την κατάσταση αυτή δεν φταίει μόνο «η διαφημιστική αγορά της Αθήνας», αφού και τα ίδια τα Περιφερειακά Μέσα έχουν δώσει δικαιώματα για αμφισβητήσεις. Ωστόσο πλέον γίνονται σοβαρές προσπάθειες προσέγγισης των δύο πλευρών, κάτι που αποτυπώθηκε και από τον Πρόεδρο του ΣΔΕ, Γρηγόρη Αντωνιάδη, ο οποίος στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής των Regional Media Awards ανέφερε επί σκηνής ότι περιμένει τους εκπροσώπους των Περιφερειακών Μέσων στο γραφείο του για να συζητήσουν τα προβλήματα και τις ευκαιρίες που υπάρχουν για περαιτέρω επένδυση των διαφημιζόμενων σε αυτά.

Στο πλαίσιο αυτό, στο σημερινό τεύχος φιλοξενούμε συνέντευξη του Γιώργου Σιμόπουλου, Διευθύνοντος Συμβούλου του Star Κεντρικής Ελλάδας, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι «οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις που άντεξαν στα χρόνια της κρίσης χωρίς να νοθεύσουν το παραγόμενο προϊόν, χωρίς να μειώσουν την ποιότητα του προγράμματός τους και χωρίς να ξεπουλήσουν τον τηλεοπτικό τους αέρα, έχουν την μοναδική ευκαιρία να κεφαλαιοποιήσουν την αντοχή στο χρόνο και να κυριαρχήσουν, ευημερώντας στην επόμενη μέρα». Και συνεχίζει «Βασική προϋπόθεση είναι να τεθούν συγκεκριμένοι κανόνες από την πολιτεία και να ξεκαθαρίσει οριστικά το τηλεοπτικό τοπίο. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πάψουν να ασχολούνται με υπαρξιακά προβλήματα και να εστιάσουν την δημιουργικότητά τους στην παραγωγή περιεχομένου». Περισσότερα στην συνέντευξη στις εσωτερικές σελίδες του τεύχους.