Marketing Week - Σε πλήρη εξέλιξη η επικοινωνιακή «μάχη» των τηλεοπτικών σταθμών

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Νέες καμπάνιες αλλά και look & feel στην αφετηρία της νέας σεζόν

Σε πλήρη εξέλιξη η επικοινωνιακή «μάχη» των τηλεοπτικών σταθμών

12 Σεπτεμβρίου 2018 | 15:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Launching,Τηλεόραση

Καθώς το τοπίο έχει πια ξεκαθαρίσει ως προς την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών -με τις επίμαχες άδειες πανελλαδικής εμβέλειας να καταλήγουν στους Σκάι, ANT1, Star, Epsilon TV και Alpha- η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκινά δυναμικά, με τα κανάλια να ρίχνονται από νωρίς στη «μάχη» τόσο της τηλεθέασης, όσο και της επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο αυτό, οι τηλεοπτικοί σταθμοί παρουσιάζουν σταδιακά πλέον το πρόγραμμά τους για τη νέα σεζόν, λανσάρουν ολοκληρωμένες εταιρικές και προϊοντικές καμπάνιες, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η νέα σεζόν συνοδεύεται και από την ανανέωση εταιρικής ταυτότητας. Στο πλαίσιο αυτό, με νέο όνομα, εικόνα, λογότυπο και πρόγραμμα αναμένεται να βρίσκεται από την ερχόμενη εβδομάδα στον «αέρα» το Epsilon TV. Το κανάλι έχει εισέλθει δυναμικά στο τηλεοπτικό πεδίο, με πιο πρόσφατη κίνηση αυτήν της απόκτησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των παιχνιδιών της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου, μέχρι το 2022.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του νέου του προγράμματος, δίνει έμφαση στη μυθοπλασία, την ενημέρωση και το ξένο πρόγραμμα. Ο Σκάι από την πλευρά του προχώρησε φέτος σε δραστικές κινήσεις ανανέωσης, στο πλαίσιο project που σχεδίασε και επιμελήθηκε η Διεύθυνση Marketing & Επικοινωνίας του σταθμού σε συνεργασία με την εταιρεία design, Nomint. Στο πλαίσιο αυτό, ο Σκάι διαθέτει πλέον νέο λογότυπο, design, trailers και χρώματα, με το λογότυπο να τοποθετείται πια στα δεξιά της οθόνης. Παράλληλα, κάθε ζώνη προγράμματος διαθέτει διακριτό χαρακτήρα με ειδικά ID’s και διαφορετικά γραφικά και χρώματα στα αντίστοιχα τρέιλερ, τη σκηνοθεσία των οποίων υπογράφει ο Τόνυ Ζαγοραίος και τη μουσική η Rabbeats. Η έμφαση έχει δοθεί στα χρώματα και στην τρισδιάστατη (3D) κίνηση της εικόνας.

Από νωρίς στην επικοινωνιακή «μάχη» μπήκε και ο Alpha, λανσάροντας καμπάνια για το νέο του πρόγραμμα η οποία περιλαμβάνει συνολικά 18 ταινίες μικρού μήκους με πρωταγωνιστές τους παρουσιαστές, ηθοποιούς και δημοσιογράφους του σταθμού. Τη σκηνοθεσία επιμελήθηκε ο Μιχάλης Κωνσταντάτος, σε ιδέα και σενάρια της Διεύθυνσης Επικοινωνίας του Alpha. Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας αναπτύσσεται γύρω από το σλόγκαν «Alpha! Ζεις μαζί του!», δημιουργώντας καθημερινά, φυσικά στιγμιότυπα ζωής. Η κάμερα κινείται συνεχώς μέσα στο σπίτι μιας οικογένειας και αποκαλύπτει σιγά-σιγά τα πρόσωπα του Alpha ως μέλη της.

Με το σύνθημα «Είμαστε Ένα» ξεκίνησε η νέα καμπάνια του ΑΝΤ1 για τη σεζόν 2018-2019, η οποία επιχειρεί να ταξιδέψει τους τηλεθεατές σε έναν κόσμο γεμάτο χρώματα όπου όλοι και όλα γίνονται ένα. Το σενάριο, σκηνοθεσία και art direction υπογράφει ο Matthias Zentner, την παραγωγή η Velvet και το concept η Frank & Fame. Το τραγούδι της καμπάνιας γράφτηκε από το συγκρότημα REC. Στόχος του καναλιού είναι, μέσα από μία ταινία 60 δευτερολέπτων και 8 IDs, να καλωσορίσει τους τηλεθεατές για να προχωρήσουν από κοινού και με αισιοδοξία στη νέα σεζόν. Η καμπάνια παρουσιάζει ζευγάρια που ανταμώνουν και ονειρεύονται μαζί, φίλες που γελούν δυνατά, ένα κορίτσι που επινοεί ζωγραφίζοντας τον δικό του ήρωα, ενώ ένας παππούς, ένας μπαμπάς και ένα εγγόνι αυτοσχεδιάζουν.

Τέλος, το Star συνεχίζει και φέτος με την καμπάνια που λάνσαρε πέρυσι, χρονιά κατά την οποία ανανέωσε με νέο λογότυπο και την εταιρική του εικόνα. Το λογότυπο, συνοδεύτηκε από ζωντανά, αισιόδοξα και μοντέρνα IDs, με σλόγκαν «Let’s star», τα οποία συνοδεύουν το πρόγραμμα του σταθμού. Τη δημιουργία του λογοτύπου, όπως επίσης και το νέο on air look του Star επιμελήθηκε η About:.

Marketing Week Online( 12 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778