Marketing Week - Aς δούμε την τηλεόραση αλλιώς…

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Aς δούμε την τηλεόραση αλλιώς…

20 Ιουνίου 2018 | 08:57 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends

Tα χρόνια της κορύφωσης της κρίσης στην Ελλάδα -η οποία επηρέασε αρνητικά και τα media (κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά)-, συνέπεσαν με την αλματώδη ανάπτυξη του διαδικτύου και των digital media, τουλάχιστον σε επίπεδο διείσδυσης στα ελληνικά νοικοκυριά.

Ήταν μια δύσκολη συγκυρία, η οποία κυριολεκτικά «γονάτισε» τα παραδοσιακά μέσα. Ειδικά τα περιοδικά και οι εφημερίδες υπέστησαν πολύ μεγάλες απώλειες, όπως φυσικά και η τηλεόραση, η οποία μέχρι εκείνη την στιγμή αποτελούσε το κύριο και πλέον δημοφιλές διαφημιστικό μέσο. Πολλοί βιάστηκαν να πουν ότι η τηλεόραση θα χάσει την δυναμική της εξαιτίας των ψηφιακών μέσων. Η πραγματικότητα όμως έδειξε ότι όχι απλά δεν έχασε την δυναμική της – ήδη η διαφημιστική της δαπάνη χρόνο με τον χρόνο ανακάμπτει, με αργούς βέβαια ρυθμούς -, αλλά κατάφερε να συνεργαστεί πολύ καλά με τα ψηφιακά μέσα. Όπερ σημαίνει ότι δημιούργησε μαζί τους ένα νέο οικοσύστημα, όπου η δύναμη της εικόνας και του βίντεο έχει τον πρώτο λόγο.
Τι συμβαίνει σήμερα όμως με την τηλεόραση;

Το ενδιαφέρον ερευνητικό άρθρο του Μίλτωνα Παπαδάκη, Media Consultant της MediaRisk, που δημοσιεύουμε σήμερα, δίνει μια νέα οπτική της κατάστασης, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα: «Τα ψηφιακά media όταν εμφανίστηκαν, δανείστηκαν πολλές πρακτικές και όρους από το media planning & buying της τηλεόρασης. Γιατί να μην περιστρέψουμε τη σκακιέρα 180 μοίρες; Γιατί να μη δούμε τι κάνουν αυτοί που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής τεχνολογίας και να δανειστούμε από αυτούς ιδέες που θα μπορούσαν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της τηλεόρασης;» αναφέρει μεταξύ άλλων ο Μ. Παπαδάκης, καταγράφοντας κάποια insights που δίνουν τροφή για σκέψη. «Μήπως η τηλεόραση είναι εκεί μπροστά μας αλλά… δεν φταίει αυτή; Μήπως φταίμε εμείς; Είναι δυνατόν να παίρνουμε τόσα reports για τα digital και στην τηλεόραση να μην ασχολούμαστε με τίποτε άλλο εκτός από το CPR; Ούτε καν με το πως κτίζει η καμπύλη κάλυψης ή αν το target group είναι πράγματι το σωστό;» Πολύ «ιντριγκαδόρικα» τα ερωτήματα και οι απαντήσεις «καίνε». Περισσότερα στο άρθρο…

Marketing Week (T. 1541)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778