Marketing Week - Η Καθημερινή συμμετέχει στο Trust Project

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ενσωμάτωση δεικτών αξιολόγησης αξιοπιστίας και εγκυρότητας

Η Καθημερινή συμμετέχει στο Trust Project

14 Ιουνίου 2018 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Εφημερίδες,Θεσμικά

Επιχειρώντας να απαντήσει στην κρίση εμπιστοσύνης προς την ενημέρωση (το 90% των Ελλήνων βλέπει με δυσπιστία και καχυποψία το δημοσιογραφικό οικοσύστημα της χώρας), η εφημερίδα «Καθημερινή» γίνεται ο πρώτος και ο μόνος οργανισμός στην Ελλάδα που συμμετέχει στο Trust Project, μια παγκόσμια κοινοπραξία ειδησεογραφικών οργανισμών για τη δημιουργία προτύπων διαφάνειας στη δημοσιογραφία.

Στο project συμμετέχουν κορυφαία μέσα ενημέρωσης, όπως Washington Post, Economist, και New York Times, αλλά και τεχνολογικοί γίγαντες της πληροφορίας, όπως Facebook, Twitter και Google. Το Trust Project αναπτύσσει δείκτες εμπιστοσύνης, οι οποίοι αξιολογούν μία σειρά από κριτήρια, όπως βέλτιστες πρακτικές, πηγές, διάκριση μεταξύ πληροφορίας, ανάλυσης και άποψης. Με την ένταξή της στο δίκτυο του Trust Project, η «Κ» θα ενσωματώσει τους δείκτες αξιολόγησης στις ιστοσελίδες της, στέλνοντάς τους αυτόματα και σε μηχανές αναζήτησης και τεχνολογικές πλατφόρμες με στόχο την πλήρη διαφάνεια.

Ο Διευθυντής της εφημερίδας, Αλέξης Παπαχελάς, δήλωσε: «Η συμμετοχή της “Κ’’, με το kathimerini.gr και το ekathimerini.com, στο The Trust Project, και η αποδοχή της σε παγκόσμιο επίπεδο ως μέσο έγκυρο και αξιόπιστο είναι το ίδιο σημαντική όσο και η εμπιστοσύνη με την οποία την περιβάλλουν οι αναγνώστες της. Είναι το αποτέλεσμα της σκληρής καθημερινής δουλειάς όλων, με συνέπεια στην ενημέρωση και στην ανάδειξη των σημαντικών ειδήσεων». Από την πλευρά του, ο Χρήστος Μπάρλας, Digital Media Director της «Κ» σχολίασε: «Η συμμετοχή στο The Trust Project είναι μια ισχυρή απόδειξη πιστοποίησης της “Κ” για την συνέπεια της και την προσήλωση της στις αρχές της δημοσιογραφίας».

Marketing Week Online( 14 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778