Ενόψει των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων
Η Discovery και το αθλητικό κανάλι της Eurosport, βρίσκονται στη τελική ευθεία για την προβολή των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων σε ακόμη περισσότερους θεατές και οθόνες.

H εταιρεία έχει αναπτύξει τεχνολογία, η οποία θα μπορεί να μετρήσει τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού σε όλη την Ευρώπη. Η Discovery παρουσιάζει τρεις νέες τεχνολογίες μέτρησης, οι οποίες όλες μαζί θα καταγράψουν τα ακριβή στοιχεία θέασης (Total Video – η νέα «TV») της ελεύθερης ψηφιακής τηλεόρασης, της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς και τις online και social πλατφόρμες της ίδιας της εταιρείας και των συνεργατών της, σε tablets, κινητά τηλέφωνα ή οθόνες τηλεόρασης. Συγκεκριμένα, θα καταγράψει τον αριθμό των προβαλλόμενων βίντεο και τον όγκο προβολής, το άθροισμα των συνολικών χρηστών στις πλατφόρμες της Discovery και τον αριθμό των Likes, των shares και των σχολίων σε όλα τα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα δικτύωσης της Discovery.