Στο πλαίσιο της έμφασης στην ψηφιακή στρατηγική

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το νέο format βρίσκεται σε ισχύ από σήμερα και προσφέρει, μεταξύ άλλων, ευκολότερη πλοήγηση, νέα αρχική σελίδα, νέα χρωματιστά γραφικά, καθώς και index με όλες τις εταιρείες, κλάδους και ανθρώπους που αναφέρονται στον τομέα Companies. Η κίνηση αυτή έρχεται ένα χρόνο μετά την απόφαση του Lionel Barber, editor των Financial Times, να δώσει έμφαση στην ψηφιακή στρατηγική, με την digital παρουσία να συνδυάζεται αρμονικά και να συμπληρώνει την μία και διεθνή έντυπη μορφή της εφημερίδας. Η ανανεωμένη ιστοσελίδα θα επικοινωνηθεί με παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια από την Adam&EveDDB, με μήνυμα «It is what you know». Ο CEO John Ridding ανέφερε σχετικά: «Η συγκεκριμένη επένδυση υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη μας στην μοναδική και μακροχρόνια αξία του εντύπου. Αποτελεί σημαντικό μέρος της multi-channel προσφοράς στους αναγνώστες, οι οποίοι όλο και περισσότερο απολαμβάνουν την FT δημοσιογραφία μέσων πολλαπλών formats».