Marketing Week - Αδειοδότηση ραδιοσταθμών εθνικής εμβέλειας στον νέο νόμο συχνοτήτων

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Αδειοδότηση ραδιοσταθμών εθνικής εμβέλειας στον νέο νόμο συχνοτήτων

17 Ιουλίου 2012 | 11:48 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Ραδιόφωνο

Αδειοδότηση ραδιοσταθμών εθνικής εμβέλειας στον νέο νόμο συχνοτήτων

Στον νέο χάρτη ραδιοφωνικών συχνοτήτων που σχεδιάζεται αυτή την περίοδο από τα αρμόδια θεσμικά όργανα του κράτους, γίνεται πρόβλεψη για τη δημιουργία ραδιοφωνικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, εξέλιξη που είναι σαφές ότι θέτει νέα δεδομένα στο χώρο του ραδιοφώνου.

Η πρόταση σύμφωνα με πληροφορίες προβλέπει τη συνολική αλλαγή του Ν. 3592/07, γνωστού και ως Νόμου Ρουσόπουλου, βάσει του οποίου ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν στις αδειοδοτήσεις. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, εκτός από τη δημιουργία ραδιοφωνικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, προωθούνται αλλαγές και στην απόδοση των αδειών γι’ αυτού του είδους τους ραδιοσταθμούς, αφού αντί για τη διαγωνιστική διαδικασία, προωθείται η λύση της δημοπρασίας των συχνοτήτων ή της συγκριτικής μελέτης ή ο συνδυασμός τους.

Τέλος, με το νέο νόμο προωθείται η κατάργηση του κριτηρίου παλαιότητας σε ό,τι αφορά τα κριτήρια αδειοδότησης, για τους τοπικούς ραδιοσταθμούς, με στόχο να δοθεί κίνητρο σε νέους επενδυτές. Παρά την ταχύτητα των εξελίξεων σε αυτό το κομμάτι, το θέμα της μετάβασης στην ψηφιακή ραδιοφωνία φαίνεται να καθυστερεί, αφού, όπως επισημαίνεται σε τεχνική έκθεση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που αφορά στο σχεδιασμό της διαδικασίας εκχώρησης συχνοτήτων σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, προωθείται σε πρώτη φάση η πολιτική των δοκιμαστικών εκπομπών και η διασφάλιση των σχετικών συχνοτήτων.

Marketing Week (T. 1392)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778