Έτσι, η «Metro» κυκλοφόρησε το Σάββατο 28 Απριλίου τη δωρεάν εβδομαδιαία εφημερίδα «Metro Weekend», η οποία είναι 64 σελίδων, με ευρεία θεματολογία (πολιτική, οικονομία, κοινωνία, ψυχαγωγία, αθλητισμός κ.ά.), την οποία επιμελείται η συντακτική ομάδα της εφημερίδας, με τη συνεργασία γνωστών δημοσιογράφων. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η «Metro Weekend» κυκλοφορεί σε 200.000 αντίτυπα. Η πρώτη αίσθηση που δίνει το νέο φύλλο είναι πως πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εφημερίδα, με πλούσια και ενδιαφέρουσα θεματολογία, που κάλλιστα θα μπορούσε να σταθεί και στο περίπτερο.

Στελέχη της αγοράς media, σχολιάζοντας στο Marketing Week την κίνηση της «Metro», εκτίμησαν ότι ήταν θέμα χρόνου να συμβεί, δεδομένου ότι «η μάχη στον παραδοσιακό Τύπο θα δίνεται πλέον το σαββατοκύριακο, αφού, όπως δείχνουν και τα στοιχεία, η μειωμένη διαφημιστική δαπάνη κατευθύνεται πλέον στα φύλλα του συγκεκριμένου segment».

Όπως ανέφεραν, τις καθημερινές η τάση θέλει την ενημέρωση να είναι δωρεάν, να γίνεται μέσω Διαδικτύου, αλλά και των καθημερινών δωρεάν εφημερίδων. «Αυτός είναι και ο λόγος που οι διαφημιζόμενοι προτιμούν να επενδύουν τα μειωμένα διαφημιστικά κονδύλια τους στις εφημερίδες του σαββατοκύριακου». Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η «Free Sunday» ήταν η πρώτη δωρεάν εφημερίδα που εισήλθε στην αγορά της Κυριακής, «σπάζοντας» ένα ταμπού χρόνων, που ήθελε τον δωρεάν Τύπο να μην έχει τύχη στη συγκεκριμένη αγορά.

Μάλιστα, η τελευταία Bari/Focus για την πανελλήνια αναγνωσιμότητα εφημερίδων (Σεπτέμβριος 2011-Φεβρουάριος 2012) έδειξε ότι η «Free Sunday» είναι στο top 10 των εφημερίδων με τη μεγαλύτερη πανελλαδική αναγνωσιμότητα, αφού με μέσο όρο 480.000 αναγνώστες βρίσκεται στην 6η θέση. Μένει να φανεί εάν και η πορεία της «Metro Weekend» θα είναι ανάλογη.