Τελικά, ποιος νίκησε; Ήταν πολύ ωραία -όπως είναι πάντα- στην προεκλογική περίοδο, όπου όλα τα media προέβαλλαν το μελλοντικό πρωθυπουργό που υποστήριζαν, αναδεικνύοντας όλες τις φανερές και τις κρυφές του χάρες, και αντιστοίχως έστελναν τον αντίπαλο στα τάρταρα. Ακόμα και μετά το εκλογικό αποτέλεσμα ένας χαμένος δεν χρειάζεται να αποθαρρύνεται. Πάντα υπάρχουν τα media που θα τον δικαιώσουν. Νικητής, λοιπόν, όχι κατά καταμέτρηση αλλά κατά βούληση.

Από κοντά και όλοι οι τηλεοπτικοί αστέρες που μεταβάλλουν το βαρετό εκλογικό σκηνικό σε ένα χαρωπό θέαμα, «όπου σώου και χαρά…» και τα λοιπά και τα λοιπά. Αρκεί να δηλώσεις εκλογολόγος, άσχετα από την ουσιαστική σου επαγγελματική ιδιότητα και άσχετα από την ουσιαστική σου ασχετοσύνη, για μερικούς-μερικούς.

Από μακριά όμως η διαφήμιση, όπως ήταν αναμενόμενο, με «μία από τα ίδια». Υπάρχει όμως και ένα καλό. Δεν χρειάζεται να περάσει τετραετία (ή το όποιο, τέλος πάντων, διάστημα). Αυτό που είναι να εισπράξεις από την (όποια) κυβέρνηση, είναι αυτό που έχεις εισπράξει από την προεκλογική της επικοινωνία. Καθ’ ότι «εικόνα σου, είμαι, διαφήμιση, και σου μοιάζω».

Αλλά, αρκετά με τα πολιτικά και πολλή σημασία τους δώσαμε, σιγά. Πάμε παρακάτω – ή μάλλον παραπάνω, αφού ο Οκτώβριος δεν απογείωσε μόνο τους πολιτικούς ρεμβασμούς, αλλά και την Ολυμπιακή την ίδια. «Υπό νέαν διεύθυνσιν» λοιπόν η Ολυμπιακή ξανά στον αέρα και καλές πτήσεις να έχει. Τα εταιρικά όμως τα αφήνουμε στην άκρη, εκείνο που μας ενδιαφέρει εδώ είναι τα επικοινωνιακά.

Στα επικοινωνιακά, λίαν εντυπωσιακό το ότι διατηρείται ο παλιός λογότυπος της εταιρείας, κατά τι… παραφουσκωμένος, αλλά περί ορέξεως ουδείς λόγος. Το ουσιαστικό είναι ότι ο λογότυπος παραμένει επί συναπτά έτη αναγνωρίσιμος και θα διατηρήσει αυτήν την επικοινωνιακή «περιουσία».

Μπράβο λοιπόν σε εκείνους που εμπνεύστηκαν και μπράβο σε εκείνους που αποδέχτηκαν τη διατήρηση του λογοτύπου, τη στιγμή που μια συνήθης αντίδραση είναι να αποποιούμαστε το παλιό και να φτιάχνουμε κάτι καινούργιο, «δικό μας» – άσχετα από την ποιότητα και την αποτελεσματικότητά του. Μακάρι αυτή η φρόνηση να συνοδεύει την εταιρεία και στο μέλλον.