Marketing Week - «Βeauty content» για τα περιφερειακά ΜΜΕ

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

«Βeauty content» για τα περιφερειακά ΜΜΕ

11 Σεπτεμβρίου 2019 | 09:22 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends

Τον ερχόμενο Οκτώβριο προβλέπεται να ξεκινήσει σταδιακά σε όλη τη χώρα η 2η ψηφιακή μετάβαση, η οποία σύμφωνα με το αρχικό πλάνο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2020.

Νομίζω κανείς δεν θεωρεί ότι το χρονοδιάγραμμα αυτό είναι ρεαλιστικό, μετά τις μεγάλες καθυστερήσεις των προηγούμενων χρόνων, τόσο λόγω πολιτικών σκοπιμοτήτων, όσο και λόγω τεχνικών υποδομών και οικονομικής ένδειας. Όλα δείχνουν ότι κανείς δεν είναι έτοιμος για το ξεκίνημα της διαδικασίας αυτής, ούτε η κυβέρνηση, ούτε τα κανάλια, ούτε οι θεσμικοί και νομοθετικοί φορείς. Όπως και να ‘χει όμως, οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτυπώνουν την ανάγκη η ψηφιακή μετάβαση να ολοκληρωθεί όσο πιο σύντομα γίνεται, σε κάθε περίπτωση όχι σε περισσότερο από 1,5 χρόνο.

Μιλώντας για το θεσμικό υπόβαθρο, είναι ξεκάθαρο ότι πριν ξεκινήσει η διαδικασία της ψηφιακής μετάβασης θα πρέπει να έχει λυθεί το θέμα των τηλεοπτικών αδειών, των πανελλαδικών - εκκρεμούν δύο άδειες - , των θεματικών και - πολύ σημαντικό - των περιφερειακών. Να σταθούμε στο θέμα των περιφερειακών αδειών. Τον Οκτώβριο του 2018 η Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας (ΕΕΤΕΠ) διοργάνωσε ημερίδα για την περιφερειακή τηλεόραση, όπου μεταξύ άλλων είχε συζητηθεί και το θέμα των αδειών.

Η κυρίαρχη άποψη για το θέμα ήταν ότι η διαδικασία παροχής αδειών περιφερειακής εμβέλειας δεν θα πρέπει να γίνει με πλειοδοτικό διαγωνισμό, διαδικασία που στην Ευρώπη ακολουθούν μόνο η χώρα μας και η Πολωνία. Στις υπόλοιπες χώρες ακολουθείται το λεγόμενο «beauty content», όπου τίθενται συγκεκριμένα κριτήρια για την παροχή της άδειας, στον καθορισμό των οποίων συμμετέχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι.

Στην διαδικασία αυτή είχε συμφωνήσει και η Νέα Δημοκρατία, όπως είχε τονίσει στην ημερίδα εκείνη η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, βουλευτής της Ν.Δ. και εκείνη την εποχή Τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης του κόμματος. Εύλογα λοιπόν, τα περιφερειακά κανάλια αναμένουν πλέον την υλοποίηση αυτής της δέσμευσης από τη νέα κυβέρνηση, ενώ η ΕΕΤΕΠ επισημαίνει ότι μπορεί να δώσει στην Πολιτεία τα κριτήρια αυτά, επιταχύνοντας την διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει οι άδειες αυτές να μην δοθούν με πλειοδοτικό διαγωνισμό…

Marketing Week (T. 1571)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778