Marketing Week - Ανάπτυξη με επιδοτήσεις δεν γίνεται…

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ανάπτυξη με επιδοτήσεις δεν γίνεται…

8 Μαΐου 2019 | 09:29 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Θεσμικά,Τηλεόραση

Δεν πρόκειται για “δώρο” ή για χαριστική ρύθμιση, αλλά για αποκατάσταση του υγιούς ανταγωνισμού» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας (ΕΕΤΕΠ) με αφορμή την ψήφιση της τροπολογίας με την οποία ο Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης μειώνεται και για την Περιφερειακή Τηλεόραση από 20% σε 5%.

Με τον τρόπο αυτό η ΕΕΤΕΠ προϊδεάζει για το νέο της στόχο που είναι η πλήρης κατάργηση του συγκεκριμένου φόρου, ο οποίος όπως αναφέρει η ίδια, «ενώ έχει αμελητέα δημοσιονομική απόδοση, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην προσέλκυση της μικρής, τοπικής διαφήμισης που αποτελεί και τη βασική πηγή εσόδων του κλάδου».

Την ίδια στιγμή πληροφορίες αναφέρουν ότι η κυβέρνηση προετοιμάζει με κοινές υπουργικές αποφάσεις, πρόγραμμα ενίσχυσης του Τύπου, ξεκινώντας από την Περιφέρεια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι εγγεγραμμένες στο Μητρώο Περιφερειακές Εφημερίδες θα ενισχυθούν από φέτος με 4 εκατ. ευρώ, τα οποία θα χορηγούνται κάθε χρόνο, με το ποσό που θα λαμβάνει κάθε Περιφερειακή Εφημερίδα να εξαρτάται από το σύνολο των εντύπων που θα ενταχθούν στο Μητρώο.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η απευθείας ενίσχυση γίνεται με τη σύμφωνη γνώμη της Ε.Ε., η οποία έκρινε ότι αυτή δεν εμπίπτει στις κρατικές ενισχύσεις. Είναι κάτι παραπάνω από προφανές ότι οι εξελίξεις αυτές έχουν επισπευσθεί εξαιτίας των εκλογών που έρχονται και αποτελούν προσπάθεια της κυβέρνησης να δημιουργήσει ένα ευνοϊκό γι’ αυτήν κλίμα στην περιφέρεια.

Η πραγματικότητα αυτή ωστόσο δεν αλλάζει την ουσία, η οποία είναι ότι οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητες. Θα πρέπει ωστόσο να γίνει κατανοητό ότι από μόνες τους δεν αρκούν. Η ανάπτυξη των περιφερειακών μέσων – και κάθε ανάπτυξη ενός κλάδου - δεν μπορεί να στηρίζεται διαρκώς σε επιδοτήσεις του κράτους. Χρειάζεται όραμα, στρατηγική, αποφασιστικότητα και επαγγελματισμός και από την πλευρά των περιφερειακών μέσων, τα οποία θα πρέπει να συνεργαστούν από κοινού και να μην πέφτουν στην παγίδα του ατομικισμού και του κακώς εννοούμενου εγωισμού. Κι εδώ αρχίζουν τα δύσκολα…

Marketing Week (T. 1563)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778