Marketing Week - Ποιο είναι το μέλλον των εγχώριων ψηφιακών μέσων;

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Ποιο είναι το μέλλον των εγχώριων ψηφιακών μέσων;

3 Απριλίου 2019 | 10:59 Γράφει ο Marketing Week  Editor Topics: Θεσμικά

Συνεχίζει να πέφτει η δαπάνη στα ψηφιακά μέσα το 2018. Σύμφωνα με το ετήσιο report ADEX Hellas 2018 που εκδίδει το IAB Hellas με βάση στοιχεία που συλλέγει από τα μέλη του, η σχετική δαπάνη έπεσε κατά 3% το 2018, πτώση που είχε συμβεί και το 2017. Συγκεκριμένα η display δαπάνη διαμορφώθηκε την περασμένη χρονιά στα 62 εκατ. ευρώ έναντι 64 εκατ. ευρώ που δαπανήθηκαν στα ψηφιακά Μέσα το 2017.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778