Marketing Week - Νέα δεδομένα για την μέτρηση τηλεθέασης…

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Νέα δεδομένα για την μέτρηση τηλεθέασης…

13 Ιανουαρίου 2019 | 17:23 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends,Τηλεόραση

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στη χώρα μας προκύπτουν από την πρόσφατη έρευνα τηλεθέασης της Nielsen για την τηλεοπτική σεζόν 2017-2018.

Ένα από τα πλέον σημαντικά στοιχεία, είναι η διεύρυνση των ορίων του λεγόμενου δυναμικού κοινού, που αφορά στην κατάργηση του πάλαι ποτέ 15-44 και στην καθιέρωση του κοινού 18-54. Τι σημαίνει η αλλαγή αυτή; Πρώτα από όλα η πληθυσμιακή βάση διευρύνεται αφού περιλαμβάνει σχεδόν 1.000.000 περισσότερους τηλεθεατές σε σχέση με το κοινό 15-44. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το 2018 ο χρόνος τηλεθέασης έφτασε τα 219 λεπτά ημερησίως στο κοινό 18-54, δηλαδή 11 λεπτά περισσότερο από το 2002, όταν οι επιλογές για κατανάλωση περιεχόμενου ήταν σαφώς λιγότερες.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στο σύνολο του κοινού, την τελευταία τριετία με τις διαρκώς αυξανόμενες επιλογές παροχής περιεχομένου σε άλλες πλατφόρμες, ο χρόνος που αφιερώνει ο μέσος τηλεθεατής στη χώρα μας σημειώνει ανοδική πορεία (8 λεπτά περισσότερο απ’ ότι το 2016), ενώ σε βάθος 15ετίας αποδεικνύεται ότι ο χρόνος που καταλαμβάνει η παραδοσιακή τηλεόραση στο ημερήσιο πρόγραμμα του μέσου Έλληνα όχι μόνο δε μειώνεται αλλά αυξήθηκε από το 2002 κατά 42 λεπτά!

Πηγαίνοντας στις ΗΠΑ, το Nielsen Total Audience Report παρουσιάζει μια all inclusive ακτινογραφία του μιντιακού σύμπαντος, καταγράφοντας την συνολική κατανάλωση περιεχομένου από όλα τα μέσα σε γραμμικές και ψηφιακές πλατφόρμες και το χρόνο που αφιερώνουν οι καταναλωτές σε καθεμία από αυτές. Η πληθώρα των εναλλακτικών διαμορφώνει μια νέα συμπεριφορά σχετικά με την επιλογή της πηγής, της συσκευής, του χρόνου και του τρόπου που θα καταναλώσει κανείς περιεχόμενο.

Η διεθνής τάση στο χώρο των μετρήσεων που εφαρμόζεται ήδη από τη Nielsen (USA), επεκτείνει την έννοια της κλασσικής μέτρησης τηλεθέασης και πλέον μετρά την κατανάλωση media (περιεχόμενο και διαφήμιση) σε όλες τις οθόνες. Η ίδια τάση θα αντικαταστήσει την «παραδοσιακή» μέθοδο μέτρησης της τηλεθέασης και στην Ευρώπη και ως εκ τούτου και στη χώρα μας. Το παιχνίδι γίνεται ολοένα και πιο ενδιαφέρον…

Marketing Week (T. 1555)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778