Marketing Week - «Καυτό» θεσμικά το 2019…

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

«Καυτό» θεσμικά το 2019…

9 Ιανουαρίου 2019 | 08:56 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Θεσμικά

To 2019 αναμένεται να αποτελέσει κομβικό σημείο για την πορεία της διαφημιστικής αγοράς και της αγοράς των media, δεδομένου ότι υπάρχουν σοβαρές εκκρεμότητες που έρχονται από το 2018, τόσο σε θεσμικό, όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο.

Παράλληλα, το 2019 είναι χρονιά εκλογών και το ενδεχόμενο αλλαγής του πολιτικού σκηνικού είναι λογικό να δημιουργεί δεύτερες σκέψεις για τις εξελίξεις. Ένα από τα γεγονότα που θα επηρεάσουν την πορεία της αγοράς είναι και η εφαρμογή του online συστήματος διάθεσης διαφημιστικού χρόνου, που τουλάχιστον σύμφωνα με τα λεγόμενα των αρμοδίων, είναι ζήτημα ημερών.

Ο Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης σε αποκλειστική του συνέντευξη στο «TV Insider 2019» του Marketing Week – ειδική έκδοση που θα κυκλοφορήσει με προσεχές τεύχος του περιοδικού μας - χαρακτηρίζει σημαντική τομή την έναρξη λειτουργίας του συστήματος αυτού και προειδοποιεί ότι η κυβέρνηση δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια αν κάποιος επιχειρήσει να το μπλοκάρει. Δεδομένων των όσων έχουν ακουστεί τον τελευταίο χρόνο, το θέμα ενδέχεται να προκαλέσει εντάσεις στην αγορά.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Λευτέρης Κρέτσος εκτιμά ότι η κυβέρνηση δικαιώθηκε εκ του αποτελέσματος σχετικά με την χορήγηση τηλεοπτικών αδειών σημειώνοντας πως «μας έλεγαν ότι χωράνε άπειρα κανάλια, επιμείναμε στον αριθμό τέσσερα και τελικά, φτάσαμε στον αριθμό 5». Χωρίς υποχωρήσεις αλλά με προσήλωση στο στόχο για ένα υγιές οικοσύστημα στο χώρο των media, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «το αποτέλεσμα ήταν το αντίθετο από αυτό που επιθυμούσαν οι καναλάρχες».

Παράλληλα, ο Λευτέρης Κρέτσος τονίζει ότι ο φόρος διαφήμισης έπρεπε να μειωθεί γιατί ήταν ο υψηλότερος διεθνώς και προαναγγέλλει ανάλογη μείωση για τα περιφερειακά κανάλια. Σχετικά με την λειτουργία 4ου δημόσιου καναλιού, του ΕΡΤ Sports, δηλώνει ότι «είναι καλό οι τηλεθεατές να έχουν περισσότερες επιλογές», ενώ αποκαλύπτει ότι η ΕΡΤ μπορεί να διεκδικήσει την ταινιοθήκη του Mega. Το 2019 αναμένεται λοιπόν να είναι «καυτό» θεσμικά, αλλά και ενδιαφέρον. Ευχή όλων μας, ότι προκύψει να είναι για το ευρύτερο καλό της αγοράς.

Marketing Week (T. 1554)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778