Marketing Week - Καθαροί όροι παιχνιδιού

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Καθαροί όροι παιχνιδιού

25 Οκτωβρίου 2017 | 09:35 Γράφει ο Marketing Week  Editor Topics: Θεσμικά

Η διαπραγματευτική δύναμη της κυβέρνησης (αλλά και της Πολιτείας γενικότερα) σε θέματα αδειοδότησης τηλεοπτικών σταθμών έφτασε στο αποκορύφωμά της πριν ενάμιση περίπου χρόνο, όταν ξεκίνησε ο αποτυχημένος διαγωνισμός Παππά. Τότε, πριν την έκδοση της απόφασης του ΣτΕ και πριν τη μοιραία απόφαση για τέσσερις μόνο άδειες, η κυβέρνηση είχε τη δυνατότητα να ρυθμίσει με κυρίαρχο τρόπο το τηλεοπτικό τοπίο. Επιχείρησε να τα πάρει όλα, να επιβάλει δηλαδή πλήρη έλεγχο και τα έχασε όλα, αφού ούτε χρήματα πήρε, ούτε κατάφερε να δώσει οποιαδήποτε άδεια.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778