Marketing Week - Στη MullenLowe ανέθεσε το Cutty Sark

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Τη νέα του τηλεοπτική και digital καμπάνια

Στη MullenLowe ανέθεσε το Cutty Sark

13 Δεκεμβρίου 2019 | 16:37 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Στη MullenLowe Athens ανέθεσε το Cutty Sark τη δημιουργία της νέας του καμπάνιας, κατόπιν spec.

H νέα τηλεοπτική και digital καμπάνια Cutty Sark απευθύνεται σε «Heart Followers Only»: Ακολουθείς την καρδιά σου; Το whiskey αυτό θα σε επιλέξει. Όπως το ποτήρι Cutty Sark, έτσι και η νέα καμπάνια χαράζει τη δική της πορεία, ανατρέποντας τους κανόνες και τις ισορροπίες των κλασικών διαφημίσεων για whiskey.

«Δεν επιλέγεις εσύ το Cutty Sark, το Cutty Sark επιλέγει εσένα» μας λέει ο barman πριν αφήσει το ποτήρι με το whiskey να διασχίσει τον πάγκο του bar και να φτάσει σ’ αυτόν που ακολουθεί πραγματικά την καρδιά του. Την παραγωγή του σποτ υπογράφει η Boo Productions.

Marketing Week Online( 13 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778