Η DigitalWise υπογράφει τη νέα καμπάνια της Midea για τους αφυγραντήρες, «που θα γίνουν αιτία να χωρίσετε... από την υγρασία».

Με αυτό το concept δημιουργήθηκε το χιουμοριστικό τηλεοπτικό σποτ που έχει στόχο να προωθήσει την εποχικότητα του brand για τη χειμερινή περίοδο. Συγκεκριμένα, στο σποτ βλέπουμε μια νεαρή γυναίκα σε ένα μοντέρνο σπίτι, η οποία μιλάει στο φακό και λέει αποφασισμένη «πρέπει να μιλήσουμε». Μια αθώα φράση, που όμως προμηνύει… καταιγίδα.

Αλλά μερικές φορές, όταν νιώθεις ότι δεν πάει άλλο, όταν η σχέση σ’ έχει αρρωστήσει, σ’ έχει κάνει να μην κοιμάσαι τα βράδια και να μην μπορείς να αναπνεύσεις, το υγιές είναι να χωρίσεις. Αυτός είναι και ο σκοπός της καμπάνιας, να πείσει το κοινό να απαλλαγεί από την υγρασία με τους αφυγραντήρες Midea. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Power Media Productions, με σκηνοθεσία του Ανδρέα Χαλικιά.