Η ForestView ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής των Simply Burgers, across the funnel.

Η νέα καμπάνια «It’s simply a love thing» είναι ήδη live, με ένα video που ενισχύει την εικόνα των Simply Burgers. H ForestView έχει αναλάβει επίσης τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής Social Media, καθώς και τη διαχείριση της CRM βάσης των Simply Burgers, με στόχο την ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας «γύρω από τη διαχρονική αγάπη που τρέφει το brand για το φαγητό, αλλά και τον καταναλωτή». Το brand μετρά 16 χρόνια στον χώρο της εστίασης, με χαρακτηριστικό moto το «Food we love».