Marketing Week - «Με Praktiker και Solid Havas… Αλλάζει το σπίτι»

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

«Με Praktiker και Solid Havas… Αλλάζει το σπίτι»

6 Νοεμβρίου 2019 | 07:21 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Είδη Οικιακής Χρήσης,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Πόσο μεγάλη πρόκληση είναι να αλλάξεις μια παγιωμένη αντίληψη του κοινού για ένα brand; Πώς πρέπει να δουλέψουν συνεργατικά τα ερευνητικά insights, η χάραξη στρατηγικής και το δημιουργικό; Ένα τέτοιο παράδειγμα rebranding, αποτελεί η νέα καμπάνια «Αλλάζει το σπίτι», της Praktiker.

Η Praktiker έχει υλοποιήσει σταδιακά τα τελευταία χρόνια ένα μεγάλο φάσμα αλλαγών, τόσο στα καταστήματά της όσο και στην προϊοντική της πρόταση. «Με τις αλλαγές πλέον να ωριμάζουν σε όλο το δίκτυό μας, φέτος ήταν η κατάλληλη στιγμή να τις φωνάξουμε περήφανα, προσκαλώντας τον κόσμο να τις γνωρίσει», μας λέει ο Θανάσης Αθανασόπουλος, Marketing Manager της Praktiker Hellas.

Αποφασίζοντας να επανασυστηθεί, η αλυσίδα έπρεπε μέσα από την επικοινωνία της να καταφέρει να αλλάξει την παγιωμένη αντίληψη του αγοραστικού κοινού και να «εγγράψει» τις αλλαγές στη συνείδησή του. Με αυτά τα ζητούμενα κατά νου, γεννήθηκε η καμπάνια «Αλλάζει το σπίτι», που έφερε την ανατροπή στην κατηγορία και ξάφνιασε ευχάριστα το κοινό. Ο Θανάσης Αθανασόπουλος και τα στελέχη της Solid Havas που υπογράφει την επικοινωνία, μας εξηγούν το ενδιαφέρον αυτό case study.

    MW: Ποιο είναι το πλεονέκτημα που δίνει στην Praktiker η νέα της καμπάνια και ποιες αξίες της επιθυμείτε να μεταφέρει στους καταναλωτές;

Θανάσης Αθανασόπουλος, Pra-ktiker: Το πλεονέκτημα που μας δίνει είναι ότι μπορούμε πλέον να απευθυνόμαστε σε καινούργια κοινά, για τα οποία προηγουμένως δεν ήμασταν τόσο relevant. Μπορούμε πλέον π.χ. να πούμε με σιγουριά στο γυναικείο κοινό ότι αξίζει να μας έχει στο μυαλό του όχι μόνο για τις «πρακτικές» ανάγκες του σπιτιού, τις οποίες είχαμε ήδη κατοχυρωμένες, αλλά και για άλλες γκάμες όπως η διακόσμηση, τα μοντέρνα έπιπλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, για τις πιο «fun» DIY κατασκευές-εργασίες, καθώς και για τις νέες υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Αποφασίσαμε να επανασυστηθούμε στο αγοραστικό κοινό και από τη μία να του θυμίσουμε ότι παραμένουμε ο no 1 προορισμός για το DIY, αλλά και ταυτόχρονα να του δείξουμε ότι έχουμε ανανεωθεί και σε άλλους τομείς, τους οποίους είτε δεν γνώριζε ότι είχαμε, ή, δεν ήμασταν top of mind προορισμός. Να επανασυστηθούμε ως ένα κατάστημα που σου δίνει έμπνευση και ιδέες, πρωτοποριακές υπηρεσίες, αναβαθμισμένη ποιότητα και όμορφα προϊόντα, ώστε τελικά να ομορφύνεις τον τρόπο ζωής σου και να χαίρεσαι τους χώρους που ζεις!

Ένα κατάστημα, με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία, που μέσα από τις αγορές σου σε κάνει να νιώθεις όμορφα και υπερήφανος για την επιλογή σου. Τι καλύτερο από το να «κλείσουμε το μάτι» στο κοινό και να του πούμε ότι μαζί με εμάς, μπορεί και εκείνο να αλλάξει το δικό του σπίτι; Κάπου εδώ, ήρθε η ομάδα της Solid Havas, που λαμβάνοντας ένα πολύ challenging και απαιτητικό brief, κατάφερε να ανταποκριθεί 100% στα ζητούμενά μας. Με μία καμπάνια που αποτελείται από 7 ταινίες καταφέραμε να δείξουμε πειστικά ότι το Praktiker «Αλλάζει το σπίτι».

    Ποια είναι τα καταναλωτικά insights που σας οδήγησαν στη νέα αυτή καμπάνια;

Θανάσης Αθανασόπουλος: Τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει αποφασιστικά στην έρευνα καθώς και στην ανάλυση των δεδομένων που επικρατούν τόσο στην αγορά μας όσο και ευρύτερα στην κοινωνία μας. Μελετήσαμε σε βάθος τις συνήθειες, τις στάσεις αλλά και τις εξελίξεις στην αγοραστική συμπεριφορά που επιβάλλουν οι νέες κοινωνικές συνθήκες γύρω από το πώς οι άνθρωποι βλέπουν το σπίτι τους, τη φροντίδα του και την ανανέωσή του.

Είδαμε ότι οι καταναλωτές θέλουν, όλο και περισσότερο, να νιώθουν υπερήφανοι για τις επιλογές τους, να αισθάνονται ότι ορίζουν οι ίδιοι τον τρόπο ζωής τους και, ως αποτέλεσμα, να αποδίδουν στοιχεία της δικής τους προσωπικότητας στο σπίτι τους.

Επιπλέον, ένα από τα βασικά insights για το brand μας ήταν ότι η έννοια του «πρακτικού» καταστήματος ναι μεν «κλειδώνει» θετικά τη σχέση μας με το ανδρικό κοινό -λόγω της ασυναγώνιστης και υψηλής εξειδίκευσης σε προϊόντα όπως τα εργαλεία και hardware κήπου- αλλά συνάμα μας τοποθετεί στη συνείδηση των γυναικών ως ένα brand που σε σημαντικό βαθμό δεν τις αφορά. Αυτό είναι κάτι που τα τελευταία χρόνια έχουμε δουλέψει εντατικά να το αλλάξουμε δραστικά και φέτος ωρίμασε η στιγμή ώστε να μπορούμε το φωνάξουμε δυνατά.

    Πόσο μεγάλη ήταν η επικοινωνιακή πρόκληση να πείτε μια καινούργια ιστορία για μια αλυσίδα που οι καταναλωτές γνωρίζουν ήδη καλά; Ποιες ήταν οι «παγίδες» που έπρεπε να αποφύγετε;

Άννα Φουντούλη, Solid Havas: Η πρόκληση ήρθε από την έρευνα, η οποία έδειχνε πως οι άνθρωποι έχουν μια τόσο παγιωμένη εικόνα για τα Praktiker, που επηρέαζε την ακοή τους. Το Praktiker μιλούσε αλλά δεν «πέρναγε κάτω» το μήνυμα. Αναζητήσαμε λοιπόν μια δραστική επικοινωνία για να βοηθήσουμε άμεσα το brand να απεγκλωβιστεί από την εικόνα που είχε γι’ αυτό το κοινό. Μια ανατρεπτική επικοινωνία, που θα «ανοίξει» τα αυτιά όσων στοχεύουμε ώστε να ακούσουν τα νέα του, που ήταν και πολλά και εξαιρετικά. Η στρατηγική που προτείναμε ήταν να μην υπονοήσουμε απλά την αλλαγή αλλά να την κάνουμε αντικείμενο και αυτοσκοπό της επικοινωνίας. Η αλλαγή - ανανέωση του Praktiker και η πειστική δήλωσή της ήταν το πρωταρχικό ζητούμενο.

Ξέραμε τι δεν θέλαμε: Το Praktiker δεν μπορούσε να σηκώσει καμπάνια αξιών, ούτε να αναλωθεί σε slices of life, ή generic «homey» κώδικες, γιατί έτσι δεν θα έβαζε τη σφραγίδα του και θα ήταν σε βάρος της ξεκάθαρης δήλωσης της αλλαγής. Μια άλλη παγίδα που έπρεπε να αποφύγουμε ήταν να μην μπορεί κανένα άλλο brand με είδη σπιτιού να υπογράψει την επικοινωνία μας. Το Praktiker περισσότερο από ποτέ χρειαζόταν να ξεκαθαρίσει το νέο του positioning, άρα και να πιστωθεί την επικοινωνία του μέσα στο clutter.

Μια βασική στρατηγική απόφαση ήταν επίσης να δούμε το equity, το οποίο έπασχε, μέσα από τη χειροπιαστή αλλαγή που μόνο τα νέα προϊόντα του Praktiker μπορούν να αναδείξουν. Ξέραμε λοιπόν ότι η corporate επικοινωνία έχει ανάγκη το product για να χτίσει εικόνα. Γι’ αυτό η corporate επικοινωνία μας ήταν την ίδια στιγμή «προϊοντοκεντρική».

Η Praktiker έχει υλοποιήσει σταδιακά τα τελευταία χρόνια ένα μεγάλο φάσμα αλλαγών, τόσο στα καταστήματά της όσο και στην προϊοντική της πρόταση. «Με τις αλλαγές πλέον να ωριμάζουν σε όλο το δίκτυό μας, φέτος ήταν η κατάλληλη στιγμή να τις φωνάξουμε περήφανα, προσκαλώντας τον κόσμο να τις γνωρίσει», μας λέει ο Θανάσης Αθανασόπουλος, Marketing Manager της Praktiker Hellas.

Αποφασίζοντας να επανασυστηθεί, η αλυσίδα έπρεπε μέσα από την επικοινωνία της να καταφέρει να αλλάξει την παγιωμένη αντίληψη του αγοραστικού κοινού και να «εγγράψει» τις αλλαγές στη συνείδησή του. Με αυτά τα ζητούμενα κατά νου, γεννήθηκε η καμπάνια «Αλλάζει το σπίτι», που έφερε την ανατροπή στην κατηγορία και ξάφνιασε ευχάριστα το κοινό. Ο Θανάσης Αθανασόπουλος και τα στελέχη της Solid Havas που υπογράφει την επικοινωνία, μας εξηγούν το ενδιαφέρον αυτό case study.

    MW: Ποιο είναι το πλεονέκτημα που δίνει στην Praktiker η νέα της καμπάνια και ποιες αξίες της επιθυμείτε να μεταφέρει στους καταναλωτές;

Θανάσης Αθανασόπουλος, Pra-ktiker: Το πλεονέκτημα που μας δίνει είναι ότι μπορούμε πλέον να απευθυνόμαστε σε καινούργια κοινά, για τα οποία προηγουμένως δεν ήμασταν τόσο relevant. Μπορούμε πλέον π.χ. να πούμε με σιγουριά στο γυναικείο κοινό ότι αξίζει να μας έχει στο μυαλό του όχι μόνο για τις «πρακτικές» ανάγκες του σπιτιού, τις οποίες είχαμε ήδη κατοχυρωμένες, αλλά και για άλλες γκάμες όπως η διακόσμηση, τα μοντέρνα έπιπλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, για τις πιο «fun» DIY κατασκευές-εργασίες, καθώς και για τις νέες υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Αποφασίσαμε να επανασυστηθούμε στο αγοραστικό κοινό και από τη μία να του θυμίσουμε ότι παραμένουμε ο no 1 προορισμός για το DIY, αλλά και ταυτόχρονα να του δείξουμε ότι έχουμε ανανεωθεί και σε άλλους τομείς, τους οποίους είτε δεν γνώριζε ότι είχαμε, ή, δεν ήμασταν top of mind προορισμός. Να επανασυστηθούμε ως ένα κατάστημα που σου δίνει έμπνευση και ιδέες, πρωτοποριακές υπηρεσίες, αναβαθμισμένη ποιότητα και όμορφα προϊόντα, ώστε τελικά να ομορφύνεις τον τρόπο ζωής σου και να χαίρεσαι τους χώρους που ζεις!

Ένα κατάστημα, με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία, που μέσα από τις αγορές σου σε κάνει να νιώθεις όμορφα και υπερήφανος για την επιλογή σου. Τι καλύτερο από το να «κλείσουμε το μάτι» στο κοινό και να του πούμε ότι μαζί με εμάς, μπορεί και εκείνο να αλλάξει το δικό του σπίτι; Κάπου εδώ, ήρθε η ομάδα της Solid Havas, που λαμβάνοντας ένα πολύ challenging και απαιτητικό brief, κατάφερε να ανταποκριθεί 100% στα ζητούμενά μας. Με μία καμπάνια που αποτελείται από 7 ταινίες καταφέραμε να δείξουμε πειστικά ότι το Praktiker «Αλλάζει το σπίτι».

    Ποια είναι τα καταναλωτικά insights που σας οδήγησαν στη νέα αυτή καμπάνια;

Θανάσης Αθανασόπουλος: Τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει αποφασιστικά στην έρευνα καθώς και στην ανάλυση των δεδομένων που επικρατούν τόσο στην αγορά μας όσο και ευρύτερα στην κοινωνία μας. Μελετήσαμε σε βάθος τις συνήθειες, τις στάσεις αλλά και τις εξελίξεις στην αγοραστική συμπεριφορά που επιβάλλουν οι νέες κοινωνικές συνθήκες γύρω από το πώς οι άνθρωποι βλέπουν το σπίτι τους, τη φροντίδα του και την ανανέωσή του.

Είδαμε ότι οι καταναλωτές θέλουν, όλο και περισσότερο, να νιώθουν υπερήφανοι για τις επιλογές τους, να αισθάνονται ότι ορίζουν οι ίδιοι τον τρόπο ζωής τους και, ως αποτέλεσμα, να αποδίδουν στοιχεία της δικής τους προσωπικότητας στο σπίτι τους.

Επιπλέον, ένα από τα βασικά insights για το brand μας ήταν ότι η έννοια του «πρακτικού» καταστήματος ναι μεν «κλειδώνει» θετικά τη σχέση μας με το ανδρικό κοινό -λόγω της ασυναγώνιστης και υψηλής εξειδίκευσης σε προϊόντα όπως τα εργαλεία και hardware κήπου- αλλά συνάμα μας τοποθετεί στη συνείδηση των γυναικών ως ένα brand που σε σημαντικό βαθμό δεν τις αφορά. Αυτό είναι κάτι που τα τελευταία χρόνια έχουμε δουλέψει εντατικά να το αλλάξουμε δραστικά και φέτος ωρίμασε η στιγμή ώστε να μπορούμε το φωνάξουμε δυνατά.

    Πόσο μεγάλη ήταν η επικοινωνιακή πρόκληση να πείτε μια καινούργια ιστορία για μια αλυσίδα που οι καταναλωτές γνωρίζουν ήδη καλά; Ποιες ήταν οι «παγίδες» που έπρεπε να αποφύγετε;

Άννα Φουντούλη, Solid Havas: Η πρόκληση ήρθε από την έρευνα, η οποία έδειχνε πως οι άνθρωποι έχουν μια τόσο παγιωμένη εικόνα για τα Praktiker, που επηρέαζε την ακοή τους. Το Praktiker μιλούσε αλλά δεν «πέρναγε κάτω» το μήνυμα. Αναζητήσαμε λοιπόν μια δραστική επικοινωνία για να βοηθήσουμε άμεσα το brand να απεγκλωβιστεί από την εικόνα που είχε γι’ αυτό το κοινό. Μια ανατρεπτική επικοινωνία, που θα «ανοίξει» τα αυτιά όσων στοχεύουμε ώστε να ακούσουν τα νέα του, που ήταν και πολλά και εξαιρετικά. Η στρατηγική που προτείναμε ήταν να μην υπονοήσουμε απλά την αλλαγή αλλά να την κάνουμε αντικείμενο και αυτοσκοπό της επικοινωνίας. Η αλλαγή - ανανέωση του Praktiker και η πειστική δήλωσή της ήταν το πρωταρχικό ζητούμενο.

Ξέραμε τι δεν θέλαμε: Το Praktiker δεν μπορούσε να σηκώσει καμπάνια αξιών, ούτε να αναλωθεί σε slices of life, ή generic «homey» κώδικες, γιατί έτσι δεν θα έβαζε τη σφραγίδα του και θα ήταν σε βάρος της ξεκάθαρης δήλωσης της αλλαγής. Μια άλλη παγίδα που έπρεπε να αποφύγουμε ήταν να μην μπορεί κανένα άλλο brand με είδη σπιτιού να υπογράψει την επικοινωνία μας. Το Praktiker περισσότερο από ποτέ χρειαζόταν να ξεκαθαρίσει το νέο του positioning, άρα και να πιστωθεί την επικοινωνία του μέσα στο clutter.

Μια βασική στρατηγική απόφαση ήταν επίσης να δούμε το equity, το οποίο έπασχε, μέσα από τη χειροπιαστή αλλαγή που μόνο τα νέα προϊόντα του Praktiker μπορούν να αναδείξουν. Ξέραμε λοιπόν ότι η corporate επικοινωνία έχει ανάγκη το product για να χτίσει εικόνα. Γι’ αυτό η corporate επικοινωνία μας ήταν την ίδια στιγμή «προϊοντοκεντρική».



Η νέα καμπάνια «Αλλάζει το σπίτι», με την συνοδευτική φράση «και όμως είναι στα Praktiker», προφανώς επιχειρεί να αλλάξει την αντίληψη των καταναλωτών για την αλυσίδα. Με ποιο τρόπο το επιτυγχάνει;

Μανώλο Καπίδης, Solid Havas: Το promise της αλλαγής του Praktiker πρώτα από όλα σκεφτήκαμε να γίνει μέρος του μηνύματος. Κατόπιν αξιοποιήσαμε το insight που είδαμε ολοζώντανο στις αντιδράσεις κάποιου που βλέπει τον νέο κατάλογο των Praktiker. Δυσκολεύεται να πιστέψει ότι πρόκειται για το ίδιο κατάστημα. Νομίζει ότι ανήκει σε κάποιο άλλο. Την ίδια έκπληξη θέλαμε να προκαλέσουμε και στο κοινό ώστε να μας δει με άλλα μάτια. Η αποκάλυψη «κι όμως είναι στα Praktiker» είναι το πιο ισχυρό pay off.

Επιτυχία θεωρούμε επίσης ότι την «αλλαγή» δεν την χειριστήκαμε μονοδιάστατα, αλλά την προσαρμόσαμε στα διάφορα κανάλια ώστε να επιφέρει το κατάλληλο impact και engagement. Έτσι από τη σπονδυλωτή ΑΤL επικοινωνία περάσαμε στο digital με την σπαρταριστή παρωδία σαπουνόπερας: «Τα μονοπάτια της αλλαγής», με το κοινό να περιμένει ανυπόμονα τα νέα επεισόδια.

    Πόσο σύγχρονη με επικοινωνιακούς όρους είναι κατά τη γνώμη σας η νέα καμπάνια των Praktiker;

Σοφία Τριανταφύλλου, Solid Havas: Η ανατροπή, το witty στοιχείο που σε συνδυασμό με το απροσδόκητο γίνεται ακόμη πιο ευρηματικό, η πολύ ζωντανή κινηματογράφηση και η νέα μινιμαλιστική εικαστική υπογραφή με αφαιρετικά σύμβολα design, δίνουν σε όλη την καμπάνια τον μοντερνισμό που χρειάζεται το brand.

    Στρατηγική και δημιουργικότητα. Πώς έχουν «δέσει» τα δύο αυτά καίρια στοιχεία κάθε επιτυχημένης επικοινωνίας, στη νέα καμπάνια των Praktiker;

Θανάσης Αθανασόπουλος: Όταν ένα καθιερωμένο brand αποφασίζει να κάνει ένα repositioning τότε η πρόκληση για να εκφραστεί επιτυχημένα είναι μεγάλη. Στην περίπτωσή μας, επειδή η νέα στρατηγική αφορά καθολικά όλη την εταιρεία και εφαρμόζεται πιστά και συντονισμένα σε κάθε τομέα δραστηριότητάς μας, πιστεύω ότι ως marketing είχαμε τα κατάλληλα εφόδια για να δώσουμε ένα αρκετά απαιτητικό μεν, αλλά ολοκληρωμένο δε, brief. Η ομάδα της Solid αναγνώρισε σωστά όλα τα insights, κατάλαβε ακριβώς που θέλουμε να πάμε και μας κέρδισε από την πρώτη στιγμή με τις προτάσεις της και ακόμη περισσότερο με την υλοποίησή τους!

Σοφία Τριανταφύλλου: Αυτό που πετύχαμε είναι να διατηρήσουμε το Praktiker στον χώρο της αλήθειας του, με μια αναγνωρίσιμη και αυθεντική επικοινωνία, που μόνο αυτό μπορούσε να υπογράψει. Με σεβασμό στο DIY που είναι το γνώριμο και δομικό στοιχείο του DNA του brand, συνδυάσαμε έξυπνα το deco και τις νέες υπηρεσίες, ώστε να αναδειχθεί το νέο πρόσωπο του Praktiker και να αυξηθεί το affinity τόσο με το ανδρικό όσο και με το γυναικείο κοινό. Το αίτημα εξάλλου για relevance ως προς την αισθητική, με το κοινό στόχος, ήταν επιτακτικό να επιτευχθεί και η ατμόσφαιρα του καταλόγου ήταν κλειδί για να αλλάξει τη θεώρηση για τα Praktiker. Σε αυτό τον χειρισμό δώσαμε τον χαρακτηρισμό «Catalogization»!

«ΚΑΙ ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ PRAKTIKER!»

    MW: Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει τελευταία στο offering των Praktiker;

Θανάσης Αθανασόπουλος: Αναμορφώσαμε σημαντικά το προϊοντικό μας μείγμα, δώσαμε βαρύτητα στον ανασχεδιασμό των καταστημάτων ώστε να αντιπροσωπεύουν το νέο μοντέλο εμπειρίας που θέλουμε να προσφέρουμε, επενδύσαμε στην εκπαίδευση και ανάπτυξη της ομάδας μας, εγκαινιάσαμε νέα καταστήματα όπως αυτό της Παλλήνης και προχωρήσαμε σε ανακαινίσεις είτε ολόκληρων καταστημάτων -πιο πρόσφατη αυτή της Αγ. Βαρβάρας- ή συγκεκριμένων τμημάτων.

Μπορούμε πλέον με σιγουριά να πούμε ότι διαθέτουμε μια ανανεωμένη, φρέσκια και μοντέρνα γκάμα σε έπιπλα σπιτιού και κήπου, με εξαιρετικά αναβαθμισμένη ποιότητα και αισθητική, ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο τμήμα διακόσμησης, το Praktiker Deco, σε συνδυασμό με μοντέρνας αισθητικής και μεγάλης ποικιλίας λοιπά είδη σπιτιού (φωτισμός, υφάσματα, ξεχωριστά διακοσμητικά, οικιακά και άλλα μικροαντικείμενα) που δίνουν στο σπίτι μια εντελώς διαφορετική και μοναδική αίσθηση.

Παράλληλα, έχοντας ως προτεραιότητα να προσφέρουμε μία εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, έχουμε εισάγει πρωτοποριακές υπηρεσίες που ενσαρκώνουν τη στροφή μας σε κατάστημα εμπειρίας, έμπνευσης και καθοδήγησης για να ομορφύνεις τον τρόπο και το περιβάλλον που ζεις. Οι ομάδες μας των Garden Experts και Interior Exerts, αποτελούμενες από καταρτισμένο προσωπικό (αρχιτέκτονες, διακοσμητές, γεωπόνους) προσφέρουν προσωπική και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση, σχεδιασμένη με βάση τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Αναλαμβάνουν από το πιο «απλό» project διακόσμησης ενός δωματίου μέχρι την ολική ανακαίνιση μίας κατοικίας, δίνοντας ταυτόχρονα και την επιλογή για την εταιρεία που θα αναλάβει το κατασκευαστικό σκέλος. Επιπλέον οι Clima Experts, είναι εξειδικευμένοι επαγγελματίες για την κάλυψη τόσο των οικιακών όσο και των επαγγελματικών αναγκών θέρμανσης, κλιματισμού και ενέργειας προσφέροντας τις πιο εξελιγμένες λύσεις. Τέλος, πολύ σημαντικό όχημα σύνδεσης με τον καταναλωτή αποτελούν οι πολυσέλιδοι κατάλογοί μας για το σπίτι και τον κήπο, μέσα από τους οποίους χτίζουμε τη νέα εικόνα που εξυπηρετεί το repositioning του brand μας.

Marketing Week (T. 1575)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail